Gå til innhold

Hygienetrøbbel...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emilie_*
Skrevet

Jeg har "holdt på" med en gutt en stund nå. Aldri hatt så bra sex før! Men. Og det er et stort men... Han er ikke-vestlig og er ikke helt inne i den typiske norske hygienen. Det lukter noen ganger svette av han, til tross for at han dusjer minst en gang per dag. Han bruker ikke deo! Han har av og til dårlig ånde.

Og han vet nok ikke hva Asan og Dr.Greve er... Selv om jeg har dusjet tidligere på dagen, vil jeg sjelden at han skal "gå ned på meg" uten at jeg nettopp har vasket meg og føler meg fresh og ren. Skulle ønske han tenkte det samme!

Mange som har f.ex dårlig ånde vet det ikke selv. Hvordan kan de gjøres klar over det på en fin måte? Jeg kunne aldri tenke meg å si det rett ut, spesielt når det er snakk om tre ting og ikke bare en.

Jeg har tenkt å gi han et gavesett med deodorant og parfyme til jul. Jeg byr på tyggis, noe han skjelden vil ha. Pastiller sier han også nei takk til. Å dusje sammen og runke han med intimsåpe kunne funket, men vi gjør oss som regel "ferdige" i dusjen når vi først starter der.

Dette er ikke noe konstant, det hadde jeg ikke holdt ut. Han lukter av og til ingenting spesielt eller parfyme. Og ånden kan lukte "vanlig". Han er dødsdigg å se på, skulle bare ønske han var like deilig å være nær hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Kjøp et sett med en god parfyme og en deo med antiperspirant i første omgang og se om det funker. Noen har sterkere kroppslukt enn andre, det har jeg merket blant nordmenn også. Ellers har han jo en god hygiene virker det som, så da er det jo ikke fordi han er "skitten". Om det ikke funker med deo'n er det vel nesten noe du bare må bestemme for om du vil innfinne deg med eller ei. Nytter jo ikke å si det heller, når han allerede gjør sitt for å opprettholde god hygiene, men at det likevel ikke gjør sitt.

Skrevet
Jeg kunne aldri tenke meg å si det rett ut, spesielt når det er snakk om tre ting og ikke bare en.

Hvorfor ikke det?

Noe så tullete!

Mannen min er "ikke-vestlig" og vi spiser endel krydret mat og det gir en sterk og spesiell svettelukt. Han kom rett fra mamma til meg. Her var det ikke noe "kjære mor".

Værsågod, her har du deo, jeg gidder ikke lukte deg fra andre-etasje og ned. Meg eller deo!

Han valgte meg og er nå en deilig-luktende mann med 3 forskjellige deo i skapet og to parfymer.

Svoger hadde ånde-problemer og mannen min turte, som deg, ikke si noe. Så jeg tro til igjen.

Han ble supertakknemlig for at jeg sa ifra og gikk til innkjøp av SB12, tungeskrape og brukte meg i ett år (straffa mi :fnise: ) som "lukte-klut".

Bare si ifra på en hyggelig måte, fortell at det ikke er lett for deg å si dette her men at du vil hans beste, det er jo ikke bare deg i hans verden heller.

Ville ikke du visst det hvis du luktet svette og hadde dårlig ånde og fått sjansen til å rette på tilstanden?

Bare si det!

Skrevet

Er du forelsket i han eller er det bare sex? Er det det siste, så kanke jeg skjønne at du gidder. Det fins fler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...