Gjest Gjest_Frustrert_* Skrevet 24. november 2009 #1 Del Skrevet 24. november 2009 Er litt frustrert og forvirret her jeg sitter.. For en og en halv måned siden traff jeg en kamerat som jeg ikke hadde sett på mange år. Vi kom veldig godt overens og begynte å sende mld, prate på nettet osv. Dette pågikk HVER dag i en og en halv måned, og det var alltid han som tok kontakt først. Det var ikke noe spesielt vi skrev om, litt frem og tilbake, men det var en god del flørting. Vi bor ikke på samme sted så vi hadde store planer om å møtes i julen osv. Men, for en ukes tid siden ble det plutselig helt stille. Han bare kuttet kontakten. Prøvde å spørre litt om hva det var, og fikk etter 3-4 dager beskjed om at eksen hans hadde prøvd å ta selvmord, så han hadde vært veldig stresset over dette. Jeg syns jo det i og får seg var en god forklaring, det rare er bare at det er et år siden det ble slutt mellom dem, og han har ikke kuttet ut kontakten med andre. Han dreiv på å forsikret meg om at det ikke var noe med meg, bare det med eksen. Jeg trodde vi var på talefot igjen etter det, men der tok jeg feil da gitt! Han ignorer meg blankt. Mld, telefoner og chat. Jeg skjønner bare ikke helt hva jeg har gjort? Kan det virkelig være at det med eksen hans plager han så mye? Men hvorfor er det bare meg han ikke vil prate med? Var et par venner av meg som ymtet om at han virket veldig intressert i meg.. Dette baserte de i hovedsak på alle mld jeg fikk fra 8 på morgenen til han la seg. Samt det at han fortalte hele familien sin om meg. Problemet er bare det at jeg aldri har vært SÅ intresert i han. Han er en veldig hyggelig person som jeg har veldig lyst til å være venner med, og kanskje det kunne ha blitt noe en gang, men jeg var liksom ikke der enda. Er det noen som har noen tips om hva i guds navn som kan ha skjed der? Har ikke lyst til å miste kontakten med gutten, og jeg har egentlig ikke mast noe på han før idag om hva det egentlig er for noe. Idag ble jeg bare litt oppgitt fordi han virkelig bare ignorerte meg totalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 25. november 2009 #2 Del Skrevet 25. november 2009 Er litt frustrert og forvirret her jeg sitter.. For en og en halv måned siden traff jeg en kamerat som jeg ikke hadde sett på mange år. Vi kom veldig godt overens og begynte å sende mld, prate på nettet osv. Dette pågikk HVER dag i en og en halv måned, og det var alltid han som tok kontakt først. Det var ikke noe spesielt vi skrev om, litt frem og tilbake, men det var en god del flørting. Vi bor ikke på samme sted så vi hadde store planer om å møtes i julen osv. Men, for en ukes tid siden ble det plutselig helt stille. Han bare kuttet kontakten. Prøvde å spørre litt om hva det var, og fikk etter 3-4 dager beskjed om at eksen hans hadde prøvd å ta selvmord, så han hadde vært veldig stresset over dette. Jeg syns jo det i og får seg var en god forklaring, det rare er bare at det er et år siden det ble slutt mellom dem, og han har ikke kuttet ut kontakten med andre. Han dreiv på å forsikret meg om at det ikke var noe med meg, bare det med eksen. Jeg trodde vi var på talefot igjen etter det, men der tok jeg feil da gitt! Han ignorer meg blankt. Mld, telefoner og chat. Jeg skjønner bare ikke helt hva jeg har gjort? Kan det virkelig være at det med eksen hans plager han så mye? Men hvorfor er det bare meg han ikke vil prate med? Var et par venner av meg som ymtet om at han virket veldig intressert i meg.. Dette baserte de i hovedsak på alle mld jeg fikk fra 8 på morgenen til han la seg. Samt det at han fortalte hele familien sin om meg. Problemet er bare det at jeg aldri har vært SÅ intresert i han. Han er en veldig hyggelig person som jeg har veldig lyst til å være venner med, og kanskje det kunne ha blitt noe en gang, men jeg var liksom ikke der enda. Er det noen som har noen tips om hva i guds navn som kan ha skjed der? Har ikke lyst til å miste kontakten med gutten, og jeg har egentlig ikke mast noe på han før idag om hva det egentlig er for noe. Idag ble jeg bare litt oppgitt fordi han virkelig bare ignorerte meg totalt.. Hei Det er ikke sikkert at du har gjort så mye galt, men at det er en del issues han selv har for tiden, og som gjør det vanskelig for han å forholde seg til deg.. Ikke sikkert at du får svar på akkurat hva dette er, så slå deg til ro med det på nåværende tidspunkt. Du har gjort det du kan ift å ta kontakt, og spørre hva som er galt o.l Trekk deg dermed tilbake nå, og la tiden gå.. Dersom han vil ha kontakt med deg, så kommer du til å høre fra han igjen.. Hvis ikke, så skal du være glad for at du fant ut av det, uten at du ydmyket deg selv i etterkant. Mas vil gjerne bare støte folk unna, så ha tillit til at du hører fra han dersom han er noe å samle på. Hvis ikke, vær glad du slapp unna før du ble for emosjonelt involvert Du husker sikkert; If you love something, set it free. If it comes back to you, It`s yours. If it doesn`t. It never was... Dette gjelder både venner, partnere o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. november 2009 #3 Del Skrevet 26. november 2009 Han har andre ting å gjøre på? Du har panikk for ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #4 Del Skrevet 26. november 2009 Kjære vene, la nå gutten få ro. En person han har stått nær har tydeligvis store problemer, og har til og med forsøkt å tatt livet av seg, det er faktisk ikke småting det er snakk om her. Send han en melding hvos du skriver at du skjønner han har det tøft, og at han må få ordne opp i sine ting. La han vite at du er der for han hvis han trenger det, og at han bare kan ta kontakt når han kjenner seg klar for det. Håper at alt går bra. Så tar han kontakt med deg når ting har roa seg og han har tid til å tenke på sånne ting igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 27. november 2009 #5 Del Skrevet 27. november 2009 Hei han kan ikke ha innsett at det aldri vil bli dere to da? Eller kanskje han gikk lei av å hele tiden være den som tok initiativ først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_W Skrevet 27. november 2009 #6 Del Skrevet 27. november 2009 Heija Ser det er allerede noen som har komt med mulige svar på hvorfor han oppfører seg så rart, og vil jo ikke si at dette er helt umulige grunner. Men, jeg syns nå det virker veldig rart å plutselig helt ut av det blå bare kutte kontakten helt? Vet ikke om det er noe du har gjort eller sagt, men tviler egentlig på at det er deg feilen ligger i hvis du har oppført deg helt "normalt" da og ikke sagt noe som kunne ha støtet han bort. Og dette her med eksen sin, selvfølgelig går det nok innpå han og han har det kanskje ikke så greit nå, men ser likevel ikke grunn til hvorfor han da kutter kontakten med DEG. Han vet nok at du er der og støtter han, og det blir da mer normalt at han støtter seg til deg og forteller hva så har hendt og hvordan det har gått innpå han, istedenfor å bare kutte kontakten... Men dette er bare hvordan JEG ser det. Jeg var oppe i samme situasjon selv skjønner du. Jeg og eksen snakket hveeeer dag, flere trodde vi var sammen og hele pakka pga det, men det var vi ikke, det var bare han som ringte når som helst på døgnet, snakket i mange timer og sendte melding hele tiden + msn osv. Plutselig en dag ble det veldig stilt. Jeg ydmyket meg selv og la meg flat og ble desperat og spurte hva f*** var galt, men neida det var ingenting og kom med ene unnskyldningen etter den andre. Konklusjonen her, er at man selvfølgelig opplever vanskelige tider i livet, men jeg ser absolutt iiiiingen grunn til hvorfor det plutselig sier STOPP for noen når sånt skjer, det er helst da man trenger personen mest. Men lykke til da, håper virkelig det bare er det med eksen og at han snart går back til hvordan han var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 28. november 2009 #7 Del Skrevet 28. november 2009 Eller at eksen hans prøvde å ta livet av seg etter å ha hørt at han var på flørter'n med ei ny ei, og at han nå holder seg litt lavt i terrenget foreløbig, av dårlig samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå