Gå til innhold

Hvorfor greier så få av dere jenter å avise hyggelige menn / menn som oppfører seg ordentelig?

Gjest Singel M

Anbefalte innlegg

Gjest Singel M

Jeg og alle menn jeg kjenner sier selv at de hadde satt mer pris på å få en høfelig men ærlig avisning istdede for en tekst melding ”sorry kan ikke denne uka” gang på gang. Jeg skjøner at dere gjør det for å være snille , men stol på meg dere gjør oss på ingen måte noen tjeneste med denne oppførselen. Jeg tar meg ikke noe nær eller blir lei meg hvis en dame aviser meg eller sier hun ikke vil bli kjent med meg ( Du skal ha en ganske svak selvfølse/selvtilit hvis du er avhengi av at alle damer digger deg). Så ved å avise meg gjør du meg og deg selv en tjeneste , jeg slipper å kaste bort tid på en som ikke er intresert i meg å du slipper å kaste bort tid på en du ikke er intresert i . Se det blir en win win situvasjon :P

Hilsen

Singel M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Singel M
Hvorfor greier ikke du å finne hyggelige jenter?

hva mener du? De jeg har beskrevet er jo hyggelige ,det er jo ikke det jeg ser som et problem.Det virker som di er redd for å såre meg ved å avise meg noe som insuerer at di er hyggelige.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et generelt svar vil være at damer ikkje liker å "såre" oss ved å være frekk og avise. Hyggelige jentar svarer også på denne måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel M
Et generelt svar vil være at damer ikkje liker å "såre" oss ved å være frekk og avise. Hyggelige jentar svarer også på denne måten :)

Det er jo ikke noe frekt ved å avise! Det har blitt en sånn forskrudd oppfatning at hvis noen ikke liker en person så er det noe galt /negativt med den personen. Jeg liker coca cola men liker ikke pepsi. Men pepsi er jo en bra brus og det er jo ikke noe galt med den. Men det er bare min personlige smak at jeg ikke liker pepsi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe frekt ved å avise! Det har blitt en sånn forskrudd oppfatning at hvis noen ikke liker en person så er det noe galt /negativt med den personen. Jeg liker coca cola men liker ikke pepsi. Men pepsi er jo en bra brus og det er jo ikke noe galt med den. Men det er bare min personlige smak at jeg ikke liker pepsi...

Eg er helt enig med deg. Dersom det gjentar seg så sier eg ifra at dette gidder eg ikkje. Det kan jo hende at noen jentar faktisk liker at guttar er etter de, og holder de derfor på kanten. Vanskelig å vite hva de tenker xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på denne. Den der "det passer ikke denne helga her desverre :() etterfulgt av smiley får deg jo berre te å lure litt på om ho seier nei eller at det faktisk ikkje passer, so skriver du ein ny sms neste veke og får nytt nei... Sjukt irriterendes. Eg hadde heller aldri blitt lei meg for eit nei, trenger ikkje begrynnelse eller noke, berre "nei, jeg er ikke intresert" og alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supermimz

Jeg ser poenget..men når man blir avvist, så er jo ballen hos den som avviser. Da er det jo dama som skal ta initiativ til å invitere med på date neste gang, føler jeg da..om ikke hun gjør det, så er hun jo ikke interessert.

Endret av Supermimz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil tro problemet er at du er needy, du vil ha noe fra jentene i stedet for å tilby dem noe. attraksjon fungerer mellom mennesker på samme måte som en katt jager etter ett strå. så lenge det beveger seg er det kjempegøy men med en gang han som holder det slipper det og lar katten få det er det gørrkjedelig.

attraktive menn er som bevegelige stå med andre ord, er alltid noe med dem og de holder interessen opp.

"snille karer" derimot er som ett strå som ligger stille, du kan få det når du vil uten å måtte jobbe for det og derfor blir det kjedelig.

med andre ord så vil ikke jenter ha gutter de ikke må jobbe for, de vil hele tiden føle seg "for gode" til den karen. det beste snille menn kan håpe på ett barmhjertighetssex eller pausesex, når jentene er litt leie av dating og sånt og vil ha noe rolig en liten stund så kansje de kommer etter han som har hengt på dem som en klegg de siste 8 månedene, så har de han noen måneder og det blir slutt..

neste gang du snakker med en kul kar legg merke til hvor fort han midlertidig mister interessen for deg for så å komme tilbake. om jenta snur seg bort for å si ett par ord til noen bak seg så kommer han instinktivt til å gjøre det samme, snakker med han eller hun på andre siden litt og når jenta snur seg for å komme tilbake til samtalen må hun vente noen sekunder til han er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Det finnes også dem som kaller en spade for en spade og sier det som det er.

Ja. I grunnen er jo det beste måten å gjøre det på også. Så slipper man å bli kontaktet. I alle fall om mottakeren av beskjeden klarer å lese den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg syns ofte at det virker "inbilsk" å si "nei jeg er ikke interessert", hvis noen har spurt om jeg vil være med på et eller annet :P

(Jeg tenker at hvis noen spør om noe så trenger de ikke å være interessert i noe "mer" og da blir det innmari pinlig å si at, nei jeg kan ikke være med på det og det, for jeg er ikke forelska i deg:P)

Da er det bedre å bare si at jeg ikke kan. Desuten kan man jo like personen selv om man ikke vil noe mer, og da er det også dumt å gi en sånn avvisning, for da blir det forever kleint å henge med personen igjen (hvis det er en person man omgås ofte uansett vel og merke).

Utover det, så er jeg enig i at ærlighet er det beste. Og tror ikke at jeg personlig hadde hatt noen problemer med å si det til en jeg f.eks hadde møtt på byen og som ringte meg på tirsdag for å gå på kino. Det er verre hvis man kjenner personen litt bedre, eller er del av samme miljø osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
hva mener du? De jeg har beskrevet er jo hyggelige ,det er jo ikke det jeg ser som et problem.Det virker som di er redd for å såre meg ved å avise meg noe som insuerer at di er hyggelige.:)

irriterer meg over denne tråden. hvorfor er alle jenter sånn og sånn. gutter gjør presis det samme så ikke skjær jenter over en kam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sorry, jeg kan ikke denne helga" må du jo regne som en avvisning. Hadde hun vært interessert hadde hun føyd på: "men neste helg kan det passe :)" Synes du heller kan gjøre det til en regel at du ikke inviterer ut en dame som allerede har avslått, for da er ballen i hennes hender.

Det er det samme om du ringer. Tar hun ikke telefonen er hun ikke interessert. Slikt trenger du ikke tvile på. For hadde hun vært interessert hadde hun enten tatt telefonen eller så hadde hun ringt deg opp igjen etterpå.

Så enkle er vi jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bedre å bare si at jeg ikke kan.

Enig, det er mest høflig.

Dessuten bør¨menn forstå at når en dame sier "nei, skal noe annet" gang på gang, så er hun ikke interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Singel M
vil tro problemet er at du er needy, du vil ha noe fra jentene i stedet for å tilby dem noe. attraksjon fungerer mellom mennesker på samme måte som en katt jager etter ett strå. så lenge det beveger seg er det kjempegøy men med en gang han som holder det slipper det og lar katten få det er det gørrkjedelig.

attraktive menn er som bevegelige stå med andre ord, er alltid noe med dem og de holder interessen opp.

"snille karer" derimot er som ett strå som ligger stille, du kan få det når du vil uten å måtte jobbe for det og derfor blir det kjedelig.

med andre ord så vil ikke jenter ha gutter de ikke må jobbe for, de vil hele tiden føle seg "for gode" til den karen. det beste snille menn kan håpe på ett barmhjertighetssex eller pausesex, når jentene er litt leie av dating og sånt og vil ha noe rolig en liten stund så kansje de kommer etter han som har hengt på dem som en klegg de siste 8 månedene, så har de han noen måneder og det blir slutt..

neste gang du snakker med en kul kar legg merke til hvor fort han midlertidig mister interessen for deg for så å komme tilbake. om jenta snur seg bort for å si ett par ord til noen bak seg så kommer han instinktivt til å gjøre det samme, snakker med han eller hun på andre siden litt og når jenta snur seg for å komme tilbake til samtalen må hun vente noen sekunder til han er ferdig.

Hey din KJ kom deg tilbake til nerdeforumet ditt!!. Gi råd kunn slike råd hvis du har erfaring og ikke kun siterer noe du har lest!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
"Sorry, jeg kan ikke denne helga" må du jo regne som en avvisning. Hadde hun vært interessert hadde hun føyd på: "men neste helg kan det passe :)" Synes du heller kan gjøre det til en regel at du ikke inviterer ut en dame som allerede har avslått, for da er ballen i hennes hender.

Det er det samme om du ringer. Tar hun ikke telefonen er hun ikke interessert. Slikt trenger du ikke tvile på. For hadde hun vært interessert hadde hun enten tatt telefonen eller så hadde hun ringt deg opp igjen etterpå.

Så enkle er vi jenter.

er enkelte menn som ikke skjønner det der. noen blir sure om man ikke tar telefonen og ringer og ringer flere ganger i desperasjon. det er jo utrolig frustrerende. dermed mener jeg det er best å være ærlig med en gang så man slipper unna "terrortelefoner". Det er ikke alle som tar hint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel M

Så enkle er vi jenter.

Har flere eksempler på det motsatte. at damer som ikke har tat telfoenen første gang blir med på noe senere. At damer som sender "sorry kan ikke denne helga" har blitt med ut ved en senere anledning. Så ikke nok med at dere tar deres egen tid og kaster bort dere fucker det opp for sjenerte damer også. Så frktelig snilt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Enig, det er mest høflig.

Dessuten bør¨menn forstå at når en dame sier "nei, skal noe annet" gang på gang, så er hun ikke interessert...

av og til er det bedre å være ærlig enn høflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...