Gjest nåla i veggen Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Hei! Kjæresten min og jeg snakker ofte om at vi har lyst til å se på andre som har sex. Han sa han hadde hørt det var steder i Oslo der par gikk for å vise seg frem, altså ha sex foran andre (uformelt). Noen som vet om slike steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 Vet ikke, men via en av chatte-kanalene, Eros chat f eks, kan dere sikkert komme i kontakt m likesinnede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr.ian Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 Hvis du rusler hjem gjennom Slottsparken en lørdag natt kan du oppleve litt av hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 Hvis du rusler hjem gjennom Slottsparken en lørdag natt kan du oppleve litt av hvert :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2003 #5 Del Skrevet 22. august 2003 Vet at SMIL har eget klubblokale der de blantannet har rom med kikkehull. De har også jevnlige infomøter med omvisning. Kjenner en som var på dette, og hun ble svært positivt overrasket over hvor mange normale folk det var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2003 #6 Del Skrevet 22. august 2003 En person som kommer på SMil for å kikke blir ikke godt mottatt! ER du reellt interessert i SM vil du møte likesinnede der, og etter hvert også kunne se på. Innmelding for å kikke er imidlertid ikke noe å satse på. Anonymitet er nemlig et svært viktig punkt i den organisasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nåla i veggen Skrevet 26. august 2003 #7 Del Skrevet 26. august 2003 Hei igjen og for gode svar. Jeg har hørt at det skal være en badestrand i Osloområde som blir benyttet av enkelte par for å vise seg frem. Noen som vet om hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jois Skrevet 26. august 2003 #8 Del Skrevet 26. august 2003 Ja den tanken er det vel mange som vært innom. Kunne godt tenkt meg kikking og lidt mer exhibisjonisme selv, men det har ikke blitt så veldig mye av det. Har hørt om Langøyene på forumet før, men har ikke vært der selv, kunne kanskje vært en ide før det ble for kaldt? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kåt Oslopar Skrevet 26. august 2003 #9 Del Skrevet 26. august 2003 Jada - stedet finnes det, og vi har vært der mange ganger, både som tilskuere og som utøvere. 99% av tilskuerne er kåte menn som står eller sitter mindre enn 10 meter unna og runker. Noen enda nærmere, noen ganger helt inntil. Men vi vil ikke si hvor det er her i dette forum. Vi er redd det vil bare føre til mange flere tilskuere og ikke særlig flere utøvere. Gå inn på Par og Bier på Eros Chat, og spør der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #10 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg kan bekrefte forrige innlegg. Har selv vært en av de mannlige deltakerene (bildet av både kvinner og menn sitter fortsatt fast i netthinnen som en stimulans!). Flott å kunne sitte og ronke fritt og se på et par. Synes kanskje mennen'e (jeg var jo en av dem) var vel pågående (noen)... Tror det ville vært litt tøft for min kone. Jeg har opplevd tilsvarende i Cap'd Agde (der foregår det fast hver dag på spesielle områder med en litt høyere par prosent). Jeg og min kone har vært der før vi fikk barn. Eneste problemet er at dette bare foregår om sommeren (har ikke sjekket dette ut når tempen er under 25C). Brrrrr. Jeg tar gjerne imot forslag. Jeg har hørt om noe som blir kaldt "parkingsex". Kjenner andre til om det foregår i Norge? Jeg husker ikke om det er lov å legge igjen mail-adressen her, men hvis det er lov kan du sende meg en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå