Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 I kveld bestilte jeg fra cdon.com, men så angret jeg meg rett etter at bestillingen var fullført, jeg bestilte for å erstatte noe jeg trodde var mistet, men det dukket jo opp i akkurat feil øyeblikk.. Fikk en email med et angrefristskjema, er det meningen jeg skal skrive ut dette og sende det til dem? Jeg har IKKE mulighetr for å skrive ut noe, håper virkelig det kommer skjema med i pakken.. Første gang jeg bestiller derfra i tillegg
MissCoverdale Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Ring kundeservice med en gang de åpner i morgen! Mest sannsynlig har de ikke fått sendt ut ordren enda, og det vil gå greit å kansellere den. Jeg har gjort det flere ganger med forskjellige nettbutikker, dog ikke cdon. (men regner med det skal gå greit)
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Takk for svar, det var en god ide! :)
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Det går forstere om du avbestiller det over på nettsiden. Det kan du gjøre nå. Så slipper du og vente til i morgen
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Hmmm.... Jeg kan ikke finne noe telefonnummer til kundeservice, bare en sann email sak :klø:
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Det går forstere om du avbestiller det over på nettsiden. Det kan du gjøre nå. Så slipper du og vente til i morgen Det har jeg nå gjort, håper de leser avbestillingen før de leser ordren min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå