Gå til innhold

Fotograf Jessheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan

Er det noen her inne som har erfaring med å bruke fotograf Tærud på Jessheim?

Jeg her tenkt meg innom der for å høre på priser.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann.

Vil anbefale Kari Kjos på Jessheim . Hun er veldig flink, og har også tatt masse litt utradisjonelle bilder viss man ønsker dette.

Skrevet

En venninne av meg giftet seg i vår og brukte Tærud. De tok kun noen få bilder inne også dro de ut til en lokasjon de hadde utsett seg selv og tok masse bilder etterpå. Min venninne var veldig fornøyd, men det var visst rimelig dyrt, men det er det vel generelt å ta bryllupsbilder.

Jennifer

Skrevet

Jeg og mannen var forlovere for et vennepar for to år siden, og de brukte Tærud. Alle bildene ble tatt på Gamle Hvam.

Jeg synes bildene ble fine, men ikke mer enn det, de virket uprofesjonelle. En veldig viktig ting, (som jeg ikke tenkte på før jeg giftet meg i mai i fjor, og vår fotograf gjorde oss oppmerksom på) som å ta bilder i direkte sollys, bvor brudeparet og ungene står og myser, var lite gjennomtenkt og ga dårlig resultat. De giftet seg i mai, og da er det jo lite eller ingen blader på trærne, som ville ha skjermet litt for solen. Dette er noe jeg synes en fotograf burde vite.

Også sånne detaljer som at brudgommens propell sitter litt skjevt, eller bruden er litt blank i ansiktet, burde de se. Men dette er sånne ting som jeg selv ikke tenkte på før vi selv giftet oss. Vår fotograf passet på alle slike ting!

Sist, men ikke minst, så fantes det ikke ett eneste bilde av brudeparet sammen med oss som var forlovere, noe vi alle ble veldig skuffet over! De tok da to-tre bilder med oss sammen, men alle ble "ødelagte"! Min mann og jeg hadde jo også pyntet oss, og det hadde da vært artig med et bilde.

Tærud på en skala fra 1 til 10: 4. Dessverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...