Charn666 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Gir den god fuktighet? Hvilken lukt er best?=)
Gjest me, myself and i Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Har ikke kjennskap til den, men kan anbefale TL Spa Design Bodybutter. En kjempegod krem som nettopp ble best i test igjen (i norsk ukeblad tror jeg) 195kr for 350ml, og utrolig drøy i bruk. Absolutt verdt å prøve
Gjest Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Jeg liker ikke Body Butter fra The Body Shop no særlig. Misforstå meg rett, dem lukter jo fantastisk godt! Men jeg har ikke så tørr hud som denne kremen tydeligvis trenger.. Jeg blir bare seig og rettogslett klissen etter å ha påført den. Kan bruke den på føtter og albuer
Gjest Heidie Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 jeg synes den er fryktelig dyr! Koster det ikke 180 kr for den lille boksen? Da går jeg heller for rent sheabutter på tørre områder Mye billigere, og mye bedre, siden det er helt rent og ikke fullt av masse petrolatum og lanolin og sånn som sikkert bodyshop fyller kremene sine med
Gjest Nanette Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Jaaa... Kokos f eks. Kjempeherlig, men litt intens lukt. Best på sommer når det er kokoslukt.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Jeg pleier å bruke den med sheasmør på hendene. Der funker den fint, samme med føttene, men den blir litt for mektig for at jeg skal smøre den over hele kroppen.
leirbål Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 jeg har veldig tørr hud, men allikevel blir den liggende i et tynt lag utenpå huden. Det hjelper ikke å smøre den bedre inn heller. :gjeiper:
Gjest K Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 PRØV MANGO ALLESAMMEN: ... Ja, den gir godt fuktighet! :-D
nima Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Jeg elsker den med Shea og den med kokos! Men ja, de er litt dyre dessverre, men alikevel verdt pengene mener jeg.
suzie Skrevet 24. november 2009 #13 Skrevet 24. november 2009 Brukte body shop body butter med kokos da jeg var gravid - i et forsøk på å hindre strekkmerker. Likte den kjempegodt - men synes den blir for fet til vanlig - selv om jeg har ganske tørr hud. Fikk ikke et eneste strekkmerke da:) Men det er jo vanskelig å si om den hjalp eller om det var bare gode gener som spilte en rolle.
Gjest yojo Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 Jeg også synes den blir veldig fet og klissende.. Har opplevd at det blir "fettmerker" på klærne av den... Biotherm, er den beste synes jeg :-)
Solstorm Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Jeg smører meg med bodybutter rett etter jeg har dusjet og huden enda er varm, da synes jeg den trekker bedre inn. Jeg har fått min boks som jeg har nå, og har kun kjøpt en selv. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe meg en ny boks når denne er tom.
leirbål Skrevet 25. november 2009 #16 Skrevet 25. november 2009 PRØV MANGO ALLESAMMEN: ... Ja, den gir godt fuktighet! :-D Gnir du en mango på huden? Har du tørr eller normal hud?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #17 Skrevet 25. november 2009 Gnir du en mango på huden? Har du tørr eller normal hud? Noe sier meg at den personen som anbefalte mango mente den kremen med mangolukt..
Gjest Nanette Skrevet 25. november 2009 #18 Skrevet 25. november 2009 Kjøpte jordbær body butteren fra BS idag. Herlig duft!
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 26. november 2009 #19 Skrevet 26. november 2009 ja, til supertørr hud. det har jeg selv, og jeg bruker aloe vera siden den er uten lukt og parabener. de andre inneohlder parabener, og selvsagt parfyme. lukter kjempegodt, men blir for mye over hele kroppen. hadde jeg hatt mindre tørr hud og tålt litt parfyme hadde jeg heller gått for biotherm hvis man først skal skjemmes seg litt bort.
Gjest Gjest_Viren_* Skrevet 26. november 2009 #20 Skrevet 26. november 2009 Nei, jeg synes generelt Body Shops produkter ikke er verdt prisen, de har noen produkter jeg liker men body butterne er ikke noe særlig. De lukter godt, og det er det. For ikke å snakke om skrubbene - de løser seg opp omtrent før en har fått skrubbet noe som helst. Jeg synes produktene til Victoria's secret er utrolig mange ganger bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå