Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Lurer på hvordan jeg skal få skrudd ned notifications om en venn på fb. Har ikke lyst og fjerne denne personen fra vennelista, men jeg vil bare ikke få opp info om han/hun på newsfeeden. Har gjort det før på noen andre, men finner ikke igjen fremgangsmåten. Pliiis! takker og bukker på forhånd:)
Cata Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Når du fører markøren over et innlegg fra denne vennen så får du opp teksten "skjul" øverst i høyre hjørne på det innlegget. Trykk på "skjul" og vips.....
LilleBille Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Skjule er greit - men hvordan får man tilbake oppdateringene? Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Edit options nede i høyre hjørne. Der er listen som viser hvilke venner som synes i news feeden og ikke. Så kan du dra de over i tillatt og ikke tillatt listen.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Jeg greier ikke å få frem min egen vegg, hvordan gjør jeg det?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Gå inn på profilen din og se på Vegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå