Charn666 Skrevet 23. november 2009 #1 Del Skrevet 23. november 2009 Vet du om noen hærligheter som ikke jeg gjør? Så del dem vel:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Del Skrevet 23. november 2009 Vet du om noen hærligheter som ikke jeg gjør? Så del dem vel:D Fikk et tips om ei maske som strammer opp skikkelig. Enkelt og veeldig billig. Først en pisket eggeplomme. Skal sitte på ca.20 min og deretter vaskes forsiktig av med lunkent vann. Deretter piska eggehvite. Skal piskes lett til den skummer såvidt.Skal sitte på ca.15 min..så fjernes med lunkent vann. Var visstnok svært effektiv hvis du er litt "sliten og gusten" i ansiktshuden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Del Skrevet 23. november 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=451059&hl= :D Sverger ved denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling22 Skrevet 23. november 2009 #4 Del Skrevet 23. november 2009 Åååå! Jeg innbiller meg at jeg har litt dobbelthake, så den skal jeg prøve!!!!!! Bruker du den jevnlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Del Skrevet 23. november 2009 Nå fant jeg den for ikke så lenge siden. Men har blitt en del ganger de siste ukene. Det er kjempebehagelig å ha på! Bare sørg for å la egget ligge i kjøleskapet først da.. (But really; hvor ellers skulle du oppbevare det.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå