Charn666 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Har du god erfaring med EOS lip balm? Evnt, hvilken lukter best?=)
Riskrem Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg har den i grønn (husker ikke hvilken smak det er). Synes den lukter godt, men den er litt tynn. Må ta på mer etter en halvtime. Tror ikke jeg kjøper den igjen
KinderMaxi Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg har både den røde og den grønne, og mener absolutt at den røde er best, men det kan kanskje ha noe med at den er brukt mye, og at "hinnen" derfor er borte. Det er den ikke på den grønne ennå, så jeg har egentlig ikke så mange meninger om den i skrivende stund. :gjeiper:
Jade Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg har tørre lepper, og da mener jeg TØRRE lepper. EOS funker ikke i det hele tatt på meg. Men den funker sikkert kjempefint på dem som ikke har så veldig tørre lepper. Eller kanskje mine lepper bare er noe for seg selv :D Jeg har bare prøvd den grønne, og synes den lukter godt. Det er vel det eneste positive jeg har å si om den lip balmen... (Lip balmen til Everyday Minerals derimot fungerer kjempebra. Jeg tester ut Weleda sin også nå samtidig, så får jeg se hvilken som er best av de to.) Endret 23. november 2009 av Jade
Gjest Heidie Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 For meg funker de kjempebra! Jeg har alle 3 og syns i grunnen alle lukter godt Jeg har alltid hatt supertørre lepper, og noe av skylden kan jeg nok legge på lypsyl for det Etter at jeg begynte å skrubbe leppene godt om kvelden og smøre på et tykt lag med rent sheabutter eller Decleor Eyes & Lips Hydra Floral Eye & Lip Moisturising Mask, så har leppene blitt fikset, og nå bruker kun EOS på dagtid, bruker den vel 1-2 ganger i løpet av en dag, også tar jeg en skrubb og sheabutter/Moisturising Mask-kveld innimellom Har aldri hatt mykere lepper :D
Gjest Christabelle Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Jeg har den røde. Synes de er litt harde, jeg. Det gjør nesten vondt å påføre nok .. Skulle ønske de var mer kremete. Men fornøyd med virkning, design og lukt Prisen, derimot .. *kremt* Ikke verdt pengene .
Charn666 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 Men hvilken er best og bruke da? Synes prisen er litt i d meste ja:S
Gjest Heidie Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Jeg har den røde. Synes de er litt harde, jeg. Det gjør nesten vondt å påføre nok .. Skulle ønske de var mer kremete. Men fornøyd med virkning, design og lukt Prisen, derimot .. *kremt* Ikke verdt pengene . er enig i at prisen er litt kjip, hvertfall når de selger 3 stk for 10 dollar på den amerikanske nettbutikken http://www.evolutionofsmooth.com/store/ind...e-gift-bag.html Dårlig gjort å utnytte nordmenns lommebøker på den måten...
Gjest Christabelle Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Jaja, det er Norge som taper på det. Det er jo ingen som handler i Norge lenger ..
Gjest Christabelle Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Jaja, det er Norge som taper på det. Det er jo ingen som handler i Norge lenger ..
Gjest Miam Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Hva er prisen i Norge da, sånn all over? Synd at den nettbutikken hadde utsolgt. Vet du om andre nettbutikker som selger den billig?
Gjest Christabelle Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Jeg tror jeg betalte 89 kroner på Vita? Rundt hundrelappen i hvert fall. Jeg ville ha sjekket eBay.
temar Skrevet 24. november 2009 #13 Skrevet 24. november 2009 Jeg har den røde. Jeg er happy med design og lukt, men syns de er for harde og har for lite virkning. Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.
Eske Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 Jeg synes den er skikkelig oppskrytt, og kommer ikke til å kjøpe den igjen. Altså, den er pen å se på, og lukter godt (jeg har den gulgrønne) men effekten er den samme som jeg får av Lypsyl på Rema, og den koster en 5-er. Nei, takke meg til Carmex
Gjest Sandbekken Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Jeg synes den er skikkelig oppskrytt, og kommer ikke til å kjøpe den igjen. Altså, den er pen å se på, og lukter godt (jeg har den gulgrønne) men effekten er den samme som jeg får av Lypsyl på Rema, og den koster en 5-er. Nei, takke meg til Carmex Du kan ikke sammenligne lipsyl og eos, lipsyl har skadelige stoffer i seg som gjør deg avhengi av den. det har ikke eos..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #16 Skrevet 24. november 2009 Du kan ikke sammenligne lipsyl og eos, lipsyl har skadelige stoffer i seg som gjør deg avhengi av den. det har ikke eos.. Hvilke skadelige stoffer er det man blir avhengig av?
Gjest Sandbekken Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 (endret) Hvilke skadelige stoffer er det man blir avhengig av? Oh jeezz.. Minneralolje (petrolatum) har du hørt om det? Dette stoffet legger seg som en hinne over leppene og tilfører ingen fukt, men stenger inne huden slik at den ikke får puste. Du kjenner at leppene blir myke ja, men når stoffet er vekke sitter du igjen med de tørre leppene du hadde i utgangspunktet, og må påføre MER. Endret 24. november 2009 av Sandbekken
Gjest yojo Skrevet 24. november 2009 #18 Skrevet 24. november 2009 Jeg bruker den røde, og er veldig fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #19 Skrevet 24. november 2009 OMFG. Jeg har hørt om mineraloljer, ja, men den er ikke SKADELIGE.
Gjest Sandbekken Skrevet 24. november 2009 #20 Skrevet 24. november 2009 Skadelige er de, i den forstand at de tørker ut leppene. Parabener finnes også i lipsyl.. Men hey! Du trenger ikke tro meg Gå inn på grønnhverdag.no og les om skadelige stoffer i kosmetikk hvis du vil ha deg et sjokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå