Gå til innhold

Hva er ett typisk PPT barn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Matte, engelsk, nynorsk, norsk når det gjelder substantiv, objekt osv klarer aldri huske forskjell uansett hvor mye jeg prøver.

Føler det er mye hjelp jeg ikke har fått, fordi i jeg sliter ufatterlig med naturfag for jeg oppfatter ikke hva læreren sier. Han forklarer det ekstremt vanskerlig og det blir bare helt blankt inni meg

Kjenner meg så UTROLIG godt igjen hva du skriver!!!!

jeg har så dårlige minner fra barneskolen der jeg ble dratt med på grupperom! annerledes bøker- og så ble jeg og noen til snurret rundt på et brett ca 28/30 ganger... A L D R I fikk jeg noen forklaring på hvorfor dette skjedde meg!. og matte fikser det ikke! fått 2'er 1 GANG!. aldri lært meg dette med norsken subsantiv-adjektiv gud veit hva skjønner ingenting ! - aldri lært meg løkkeskrift?:P sikkert ikke nøye men. og A L F A B E T E!!!! heheh.. er ikke jeg et stort missfoster da veit ikkje jeg!. og dette med punktum og komma!

Jeg har gått helse og sosial grunnkurs, og 2 år på hjelpepleiern

og sto på hjelpepleiern! M E N jeg får ikke autirasjon pga manglende matte og naturfag eksamen!... fra grunnkurs!!!!!

greier ikke fagene, men skal på oppføling eller noe, dette i en alder av 20 år. og jobber som ufaglært..

og jeg får har heller ingen utdannelse pga dette!;(

heldige meg!

Beklgaer rotete innlegg, jeg er veldig sint på skolene jeg har gått!

kommer ikke til og tilgi... :P jaja

Hei.

I mitt tilfelle gav de meg skylden for min sønns adferd, de tok feile tester og meldte meg til barnevernet uten grunnlag. De likte ikke at jeg gav beskjed og derfor gikk de mot meg.

Det viser seg at dette barnet er autist.

De kan vente seg erstatningskrav for årelang mobbing, på slutten ble det så ille at jeg sov i ett år.

Høres utrolig ut, men jeg er en ressursperson som selv fant ut og kjempet for min sønn- mens de faglærte ikke hadde nok kompetanse til å se at dette ikke var min feil.

Forholder meg alltid saklig og er faglig, har respekt for mennesker og jobber som ped leder, hadde aldri utsatt foreldre for det jeg måtte gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i PPT og har ALDRI hørt om et typisk PPTbarn. Det finnes jo et hav av barn som henvises til oss.

Hi her:)

Noe sier meg at du er dyktig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...