Gjest Tex Skrevet 22. august 2003 #1 Skrevet 22. august 2003 ....henger ikke sammen, jeg la ut en tråd på Hus, hage og hobby, men får ikke noe svar.....så da lurer jeg på ..... Er det noen her som kan anbefale et sted der jeg kan få brodert noen bokstaver på brudekjolen min? De sydamene rundt om på brudesalongene kan bare sy, ikke brodere..... Noen som har peil???
cappocino Skrevet 22. august 2003 #2 Skrevet 22. august 2003 Ja jeg vet om en men husker ikke navnet.... systuen ligger ved grensen skotøimagasin, rett overfor mama rosa og de små cafeene under.... Gikk forbi der en dag og spurte hva hun tok for sying av brudekjole, og da lurte på om jeg ville ha noe brodert.... Skal prøve å komme på navnet men i mellomtiden så kan du kanskje ta deg en tur?
Gjest Tabby Skrevet 22. august 2003 #3 Skrevet 22. august 2003 Kan du ikke gjøre det selv da? Eller få moren din til å gjøre det? Jeg minnes du skrev at hun var flink med håndsøm?
Gjest Tex Skrevet 22. august 2003 #4 Skrevet 22. august 2003 Ca. Jeg ville aldri i verden fått damen til å sette så mye som en knappenål i akkurat den kjolen, desverre... Og jeg gjøre det selv.... Trur ikke det nei........ Venter i spenning på navn fra cappo.....
VesleBråka Skrevet 22. august 2003 #5 Skrevet 22. august 2003 Hun sydama til Mærta driver jo å skribler på kjolene med nål støtt. Ikke hun designeren altså, men hun som faktisk syr. Jeg husker ikke hva noen av dem heter for øyeblikket, men et kjappt søk kan vel fikse det?
cappocino Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 Nå kom jeg på hva systuen het.. Lo Fashion og Skredder og ligger i Øvre slottsgate.... Hør innom der Tex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå