Gjest drømmer Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 hei! jeg er 24 år og har et fantastisk forhold. men jeg ønsker meg barn så fælt, og kjæresten svarer alltid med at det kommer en gang, spøker gjerne med at det blir om 20 år etc. hva gjør jeg for å få han på gli? og jeg vil ikke være med på sånn slutte på p piller bak ryggen opplegg.. noen som har noen gode "kjerringråd"?
Gjest Supermimz Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Hva er det som gjør at han ikke er klar for barn ennå da?
Gjest toca83 Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg er selv i samme situasjon. Etter mye frem og tilbake med mye krangling med jeg rett og slett bare sliten av det hele. vi satte oss ned og snakket rolig om det. Jeg startet med å si: "det hadde hjulpet mye om du fortalte hva du tenkte om dette". Det hjalp veldig mye, og nå snakker vi om å begynne å prøve i mars I tillegg har han begynt å være uforsiktig under samleie... (sluttet på pillen for en mnd siden av medisinske grunner) Jeg har lært at det ikke hjelper å mase, og at menn ofte trenger litt lengre tid, og at de liker å bli hørt når det er snakk om noe så viktig som det å unnfange ett barn. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå