Mara Jade Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #21 Skrevet 11. desember 2009 Jeg fant den på Brudeperlen på Jessheim, men det er 2009-modell så det spørs vel om de tar inn flere. Men det er jo bare å ringe og høre! Jeg kjøpte den som hang i salongen, og den ble med meg hjem i går! :D Sender straks samboeren på julebord, så i kveld skal jeg ta ut kjolen og koooose meg med alt stæsjet jeg kjøpte til.
Fluffe Skrevet 12. desember 2009 #22 Skrevet 12. desember 2009 når jeg skal se på brudekjoler hadde jeg sett på en prisklasse jeg ville betalt for så hadde jeg prøvd de kjolene. hadde jeg funnet en jeg falt for hadde jeg tatt den
Mara Jade Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #23 Skrevet 12. desember 2009 Det var nettopp det jeg gjorde. Kjolen er det eneste jeg skal betale, så da kunne jeg skeie ut litt med den.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #24 Skrevet 12. desember 2009 Jeg fant den på Brudeperlen på Jessheim, men det er 2009-modell så det spørs vel om de tar inn flere. Men det er jo bare å ringe og høre! Jeg kjøpte den som hang i salongen, og den ble med meg hjem i går! :D Sender straks samboeren på julebord, så i kveld skal jeg ta ut kjolen og koooose meg med alt stæsjet jeg kjøpte til. betalte du virkelig 30000 for en utstillingskjole???
Mara Jade Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #25 Skrevet 12. desember 2009 Den var kun prøvd av en annen før meg, og den fantes kun i det ene eksemplaret, så ja. Alternativet var å velge en annen kjole, og det var ikke aktuelt.
Phaedra Skrevet 14. desember 2009 #26 Skrevet 14. desember 2009 Jeg fant kjolen min i et blad og forelsket meg totalt. Prøvde den og tre andre på samme butikk fordi hun som solgte den mente jeg i hvert fall burde ha sett på andre, og så kjøpte jeg den. Angret aldri. Det var virkelig drømmekjolen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå