Mara Jade Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg har funnet drømmekjolen, men har bare vært i én brudesalong. Der fikk jeg prøve masse forskjellig, både forskjellige snitt og stoffer, med perler, broderier og blonder og dilldall. Jeg fant en kjole jeg flat pladask for, og som jeg absolutt ikke ville ta av meg igjen. Da måtte vi jo bare sette på slør og sko og se hvordan det ble, og jeg følte meg sååå fin og så meg selv på en gang! :rødme: Nå er jeg usikker på om jeg bør titte litt mer rundt, for jeg har bare prøvd ca. ti kjoler. De var riktignok veldig forskjellige, så jeg har fått god innsikt i hvilke snitt jeg kler og hvilke stiler jeg føler meg hjemme i. Og når jeg titter på brudekjoler på nett ser jeg ingen som frister lenger (før jeg fant drømmekjolen var jo alle fine, hehe). Bør jeg allikevel ta en titt, eller skal jeg bare kaste meg uti det og kjøpe den? Jeg har jo sååå lyst til å kjøpe den nå! Føler meg som en unge utenfor godtebutikken. Endret 23. november 2009 av Mara Jade
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Heldige du Da er det bare å gå for den! Jeg hadde aldri-aldri tittet rundt dersom jeg hadde funnet drømmekjolen, uansett om det var den første jeg så på - man bare vet når det er den rette
Mara Jade Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Heldige du Da er det bare å gå for den! Jeg hadde aldri-aldri tittet rundt dersom jeg hadde funnet drømmekjolen, uansett om det var den første jeg så på - man bare vet når det er den rette Takk for svar! Jeg føler det også sånn, men er jo så redd for å angre! Særlig fordi kjolen er veldig dyr, tenk om jeg finner en finere en til halve prisen, liksom. Men jeg lovet meg selv at prisen ikke skulle spille noen rolle, så da blir det vel sånn.
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg selv prøvde bare én kjole. Det var den første kjolen jeg prøvde, i den første brudebutikken vi gikk inn i. Mamma og søster prøvde å få meg til å prøve litt flere - de var vel redde for at jeg skulle angre i ettertid - men jeg SKULLE ha den. Det var min kjole og jeg syntes ikke det var noen vits i å skulle titte andre steder og kanskje bli usikker igjen. Kan jo si at jeg ikke angret et sekund, selv om jeg kjøpte kjolen nesten et år i forveien.
Gjest *Lykkelig=)* Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Hei! Gratulerer med kommende bryllup og planlegging! Jeg skal gifte meg til sommeren og det samme skjedde med meg som med deg! Jeg prøvde kjole for første gang i august, og kjole nr 2 falt jeg helt pladask for! Jeg prøvde tre kjoler etter den bare for å se, men de var ikke lenger så fine, og jeg måtte ta på meg nr 2 igjen som jeg falt helt for! Jeg kjøpte den ikke der og da, men måtte ringe og få ny prøvetime fordi jeg ikke klarte å unngå å tenke på den. Så jeg prøvde den på igjen fire dager senere og kjøpte den på flekken Man VET når det er riktig kjole Og jeg kan si en ting til, den kjolen jeg synes var finest på stativet var den jeg så styggest ut i, mens den kjolen jeg falt pladask for når jeg hadde den på, var en kjole som eieren valgte ut og som jeg egentlig ikke syntes så mye om. Før vi trakk fra forhenget med meg inni Da spratt tårene av glede! Og jeg trodde jeg skulle klare å holde meg innenfor budsjettet, og jeg skulle absolutt finne en til den prisen jeg hadde satt opp, men nei - det gikk ikke, jeg måtte ha den selv om det var 3000 mer enn planlagt Lykke til videre og kjøp DEN KJOLEN! :)
Mara Jade Skrevet 24. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2009 Takk! Godt å høre at det er sånn det føles å finne KJOLEN! Må nok bare kjøpe den nå, ja. Finner virkelig ingen finere.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Kan du ikke sende oss en link slik at vi får se?
Christal Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Et spørsmål, hvis det er drømmekjolen din, hvorfor kjøper du den ikke? Leter du etter noe bedre? Er det virkelig noe bedre enn drømmekjolen? Det er som å si, jeg skal gifte meg med drømmemannen min, men bør jeg slutte å lete? Drømmekjole ER drømmekjole, ingenting bedre enn den! :rødme: MEN hvis du er usikker er det kanskje ikke drømmekjolen din likevel
Gjest *Lykkelig=)* Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Jeg vil nok si at jeg var usikker jeg og før jeg kjøpte den, og til og med dagene etterpå, selv om jeg VISSTE innerst inne at det var den riktige kjolen for meg Jeg vil tro at mange er litt usikre på om de har valgt riktig, for ja, selvfølgelig er det flere kjoler der ute som kan passe like bra som den du har falt for! Og da tenker man jo, "har jeg gjort det riktige,kunne jeg funnet en like bra en til en mindre penge?" - MEN, det er ikke sikkert man kommer over de kjolene som kan være like fine og får prøvd dem uansett, så viktig å ikke la sjansen gå fra en når en har forelsket seg helt i en kjole =) Poenget mitt er; jeg tror alle blir litt usikre på valget siden det gjelder den viktigste dagen og plagget i ens liv
Mara Jade Skrevet 24. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2009 Et spørsmål, hvis det er drømmekjolen din, hvorfor kjøper du den ikke? Leter du etter noe bedre? Er det virkelig noe bedre enn drømmekjolen? Det er som å si, jeg skal gifte meg med drømmemannen min, men bør jeg slutte å lete? Drømmekjole ER drømmekjole, ingenting bedre enn den! :rødme: MEN hvis du er usikker er det kanskje ikke drømmekjolen din likevel Fordi den er svindyr, og jeg er redd for å finne en billigere som er like fin! Det er denne: http://fashionbride.files.wordpress.com/20...na_butane_1.jpg http://www.brides.com/fashion/dresses/gall...181203?offset=1 Jeg synes den er utrolig spesiell og fin, og litt røff og kul samtidig som den er klassisk hvit og brudete. Også er den sååå god å ha på, og fremhever meg skikkelig fint.
Gjest *Lykkelig=)* Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Jeg må si at den så sinnsykt dyr ut!Og med tanke på at den er designet av en kjent designer! =S Hvor mye er det snakk om at den koster egentlig? Er den veeeeldig dyr og man er hollywood kjendis rik så ville jeg satset på den om det var den jeg falt for. Men om man har middels inntekt, budsjettet ikke er så altfor høyt og den er rådyr så ville jeg kanskje vurdert ting litt mer.. Akkurat når det kommer til kjoler over 15000 så ville jeg aldri brukt så mye penger på den, med mindre jeg var millionær for å være helt ærlig. Men så ligger uansett bryllupet mitt på et budsjett regnet for to unge mennesker med gjennomsnittlig inntekt på 300000. Budsjettet for bryllupet er på 100000 ca inkl bryllupsreise. Du må neste se ann alt! Hvordan i all verden har du forresten fått tilgang til en designer kjole?
Gjest *Lykkelig=)* Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Hvordan i all verden har du forresten fått tilgang til en designer kjole? Hm, jeg tenkte ikke over at det er som en vanlig designer kjole, bare i det dyrere sjiktet og at det selges i brudesalonger i norge og hehe Det så så veldig eksklusivt ut på den siden i linken du la ut skjønner du og jeg tenkte at det finnes vel ikke her
Mara Jade Skrevet 24. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2009 Kjolen henger på en brudesalong, den. Den koster 32.000, og sprenger vel strengt tatt budsjettet litt. Men så har vi arvet, og har litt penger til overs som jeg har lyst til å bruke på noe kult. Har aldri vært den som har brukt masse penger på klær og sko, så jeg har jo litt å ta igjen. Jeg ringer og bestiller den jeg! :D
lilleGrethe Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Bortsett fra at modellen på det første bildet ser sykt tynn ut, så er kjolen flott! Gratulerer med kjolevalg, og jeg tror du kommer til å bli fornøyd! Når man har kjøpt kjolen er det forresten lurt å la være å se mer på kjoler - bestemt er bestemt, og en flott kjole er det i alle fall!
Gjest *Lykkelig=)* Skrevet 24. november 2009 #17 Skrevet 24. november 2009 Det var jo ikke så gale!Har man penger til det så har man det =) Og det er jo mulig å kutte på andre ting for å kunne kjøpe en herlig kjole man har funnet seg Synes den så ut som en kjole i 40-50000 klassen og tenkte, hm, det var litt vel mye! Så 30000 var en hyggelig overraskelse Men er enig med deg i det du sier, har man vært flink før og, så kan man ihvertfall unne seg det Du har valgt en flott kjole som sikkert ser kjempebra ut på deg! Gratulerer så mye!
Mara Jade Skrevet 24. november 2009 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2009 Kjenner jeg er helt hyper nå som jeg har gitt beskjed til salongen om at jeg skal ha den!
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #19 Skrevet 10. desember 2009 Fordi den er svindyr, og jeg er redd for å finne en billigere som er like fin! Det er denne: http://fashionbride.files.wordpress.com/20...na_butane_1.jpg http://www.brides.com/fashion/dresses/gall...181203?offset=1 Jeg synes den er utrolig spesiell og fin, og litt røff og kul samtidig som den er klassisk hvit og brudete. Også er den sååå god å ha på, og fremhever meg skikkelig fint. LEKKER!! Kan jeg spørre om hvor mye den kostet?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #20 Skrevet 10. desember 2009 LEKKER!! Kan jeg spørre om hvor mye den kostet? Glem det, så hvor mye den kostet litt lengre ned. Hvor var du fant den? Er på jakt etter en kjole som ikke er som alle andre kjoler (drit lei av stropplæse maggie sottero.....)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå