Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg er 11 år. Lurer på om noen har forslag? Det må ikke koste mer enn 200 kr!
¤Tiili¤ Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 -et fint sjal/skjerf - det er mange fine smykker, øredobber på cubus, hm osv - natt tøy, morgenkåpe o.l - ei god bok, du kan få hjelp i bokhandelen litt tips som eg som mor hadde blitt gla for
Gjest Gjest_Rosa_* Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg hadde blitt kjempeglad for å få noe som var laget selv. Det er utrolig sjarmerende å få noe barnet har laget! Det er de gavene jeg blir gladest for! Vil du kjøpe noe, kan du jo bli med mamma en tur på kjøpesenteret og se hva hun synes er fint. Det er kjempekoselig at noen bryr seg om å legge merke til hva man ønsker seg. Små ting som koster 20-30 kr kan være kjempekoselig å få! F eks et julehjerte fra Kremmerhuset i zink, en magnet, en skål det står "julegodt" på, en koselig kopp og en tesil, en bokstav, f eks "M" for mamma. De har på Kremmerhuset til 59 kr tror jeg. Synes det er koselig å få gaver fra barna, som jeg kan ta vare på, og ha år etter år. Et smykke er også fint å få, en kopp du har malt på selv, Et dikt du har skrevet og rammet inn i en fin rammme osv. Kjempefint å få sjokolade, sokker, dusjsåpe og te i gave og,- men de blir jo borte etter hvert! Er veldig glad i å ta vare på det som barna mine gir meg!
Lise_ Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Min mamma ønsker seg øredobber, tøfler og nattklær
Gjest Miam Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Mange gode tips her Mamma brukte alltid å bli veldig glad for noe vi barna hadde laget selv, kanskje du kan male på glass eller krus å gi henne? Eller du kan ramme inn et fint bilde av deg selv og moren din. Kanskje dere strikker eller syr på skolen? Da kan du jo lage noe der før juleferien starter. Du finner sikkert på noe fint hun blir glad for!
Minttu Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 - Smykker - Såper/kremer - Te/kaffe - Blomster - Ramme som du har malt og pyntet selv! (får tak i billige ting på Clas Ohlson) - Selvlaget julepynt, kan f.eks pynte juletrekuler med glitter og små ting Mamman din blir nok fornøyd uansett hva du gir henne :happy:
Moe Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 En bok, øredobber, smykke, armbånd, tøfler, en god dusjsåpe, morgenkåpe. Hjemmelagede ting er også som regel en sikker vinner
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Jeg er 11 år. Lurer på om noen har forslag? Det må ikke koste mer enn 200 kr! Hun er kansje på min alder.. Jeg så et par nydelige nattsokker på en undertøysbutikk. de koster 139,- En god krem til kroppen? Gå til frisøren og kjøp en god sjampo til henne? Lag et hefye med kupoger, hver kupong har sin verdi. Eks...en kan være at du tar med mor på en kafe og spanderer kaffe og en kake (husk å sette av penger til det) En kan være fotmasasje som du gir henne. En kan være at du gir henne fri en en ettermiddag, du fikser det hjemme. En kan være at dere tar en tur i svømmehallen(husk, sett av penger. Ellers så er det bare fantasien din som stopper kuponglagingen
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Et eller flere bilder i ramme er koselig. Av deg selv eller av familien. Kanskje du kan få hjelp av en annen voksen eller en som er litt eldre enn deg til å finne noen fine bilder og få dem fremkalt? Og kjøpe en pen ramme? Alle mødre og bestemødre jeg vet om blir glade for sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå