Gå til innhold

Desperate Housewives

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger med på desperate housewives, sesong 6. Men jeg mener å huske at Gaby og Carlos fikk to døtre, men det virker som den ene har forsvunnet. Er det jeg som tuller, eller mangler det faktisk et barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

Har ikke sett den sesongen tror jeg (følger med på det som sendes på TV2)

Men forrige sesong som gikk på TV2 var det iallefall 2 døtre.

Skrevet

Haha, ja det er det i hvert fall ikke jeg som tuller. :gjeiper: Er det noen som vet om det har blitt gitt en forklaring på hvor den yngste har blitt av?

Gjest strykebrett
Skrevet

De har to, men akkurat nå er vel litt av handlingen lagt opp rundt at hun ene er blitt utvist fra skolen og får hjemmeundervisning, derfor er vel ikke den minste så mye med. Hun dukker sikkert opp igjen etterhvert.

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet
:fnise: Sikkert sant det. Litt spesielt da, at hun ikke nevnes med et ord og at vi aldri ser snurten av henne. Men ok. :gjeiper:
Skrevet

Sønnen til Susan og Mike er jo heller aldri med. Tror de bare ikke gidder å vise barna, det er ganske vanlig på TV. Like greit, de er jo ikke særlig interessante:)

Skrevet

Det er sant, men han nevnes da i hvert fall. Hvis jeg ikke tar helt feil.

Skrevet (endret)

De har to, men hun yngste er ikke så mye med fordi det vansligvis handler om Juanita... :skravle: Men de har to!

Endret av Chiyo
Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg har sett henne i bakgrunnen mange ganger.

Skrevet

Jeg tror den andre datteren heter Celia. Men vi ser ikke så mye til henne, nei...

Skrevet

Men hvor ble det av hun adoptivdatteren da? Føler hun bare forsvant helt plutselig og, eller er det bare jeg som ikke følger med skikkelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...