tgirl Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 jeg gifter meg i sjømannskirken i københavn 29 mai 2010, vi blir 12 stk, bare indre familie og jeg gleder meg vilt! har funnet hotel og restaurant, men ikke booket. har lyst til å bo her: http://www.kongarthur.dk/hotellet.php og vi tror vi har kommet frem til denne reatauranten: http://www.sgk.as/ nå sitter jeg å leter etter fotograf og bekymrer meg for fotolacation, i sol er jo hele københavn vakker, men jeg som kommer fra vestlandet bekymrer meg alltid over regn:)) noen andre københavn bruder der ute som vil dele sine erfaringer og fortelle om sin planlegging?
Gjest regine ii Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Vi skal også gifte oss i København til våren, men da på ambassaden. Har faktisk sett på samme hotell som dere, men en annen restaurant. Vi tenker oss nedover en tur etter jul, for å sondere litt. Det er vanskelig å "se" stedet (både hotell og restauranter) bare på bilder, så vi har lyst til å undersøke mer enn som så. Har tidligere hørt noen anbefale hotel Admiral, så det er også noe å se på!. Blomster og fotograf og sånt har jeg ikke begynt å tenke på engang, kanskje noen har noen tips?
tgirl Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Vi skal også gifte oss i København til våren, men da på ambassaden. Har faktisk sett på samme hotell som dere, men en annen restaurant. Vi tenker oss nedover en tur etter jul, for å sondere litt. Det er vanskelig å "se" stedet (både hotell og restauranter) bare på bilder, så vi har lyst til å undersøke mer enn som så. Har tidligere hørt noen anbefale hotel Admiral, så det er også noe å se på!. Blomster og fotograf og sånt har jeg ikke begynt å tenke på engang, kanskje noen har noen tips? hei hei, så gøy at det var flere av oss i går var vi ute å fant dress til mannen, kjolen min henger allerede trygt i skapet hos min mor! fant oxo en fotograf som har fått pris for beste bryllupsfotograf i danmark, trenger å se litt nøye på de bildene. vi sjekket opp admiral hotel, men de hadde ikke ledig til oss, har lest om noen som hadde festen oxo på hotellet deres, og tenkte at dette var en bra idè! det var da jeg begynte å bli litt stressa, hvis ting begynte å bli fuldt så lang tid i forveien:) klarer vist å bli litt bridezilla uansett hvor avslappet jeg vil ha det.
Gjest regine ii Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg har faktisk ikke tenkt på at det skal være fullt..... Regner med at det er såpass godt utvalg av restauranter etc. i københavn, at det skal godt gjøres å ikke finne noe som er bra! Kjole og sånt er jeg ikke ferdig med, men jeg skal ikke ha "bløtkakekjole" heller (syns ærlig talt det er fryktelig mye stygge brudekjoler ...). Regner med å finne meg en pen kjole, som også skal brukes senere. hvilken fotograf har du funnet?
tgirl Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 den fotografen jeg snakket om er: http://www.forevigt.dk/bryllupspriser.php tror ikke vi kommer til å bruke de, veldig vakre bilder, men oxo veldig dyrt
Gjest regine ii Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 *lagrer linker til den store gullmedalje* Men når du sier "dyrt" - har du sjekket andre fotografer og`? Jeg syns nemlig ikke det var så galt, iallfall om man tenker seg "bare" brudebilder og det de kalte "parbilder". Jeg ser iallfall ikke for meg at vi kommer til å ha fotograf "hengende" rundt resten av dagen.....
tgirl Skrevet 25. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2009 heia i dag har eg booket fotografen vår, fotohajene heter de, fotohajene.dk synes bildene deres var kjempe fine, og de var ikke dyre i det hele tatt, har sendt en del mailer me de, og de virket veldig trivlige og var behjelpelige me å finne location, har sendt meg masse bilder fra forskjellige plasser i københavn! kjempe fornøyde me dagens innsats!
Gjest MillaMilla Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 heia i dag har eg booket fotografen vår, fotohajene heter de, fotohajene.dk synes bildene deres var kjempe fine, og de var ikke dyre i det hele tatt, har sendt en del mailer me de, og de virket veldig trivlige og var behjelpelige me å finne location, har sendt meg masse bilder fra forskjellige plasser i københavn! kjempe fornøyde me dagens innsats! bare en liten bemerkning; de heter nok fotohajerne.dk det danske språk er ikke alltid like lett å holde styr på mange fine bilder der ja
tgirl Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. desember 2009 sjølvsagt gjør det det:)) vestlands og dansk går ikke så bra sammen:) pleier faktisk å snakke engelsk i danmark, da forstår vi hverandre bedre:)) nå har eg fått booket hotel, kong arthur, blei junior suite, siden vi bir der i et par dager, gidder ikke flytte fram og tilbake for bryllupsdagen, har nok av andre ting å tenke på! fant ut at eg sku kjøpe brude sko på ebay, siden utvalget var enormt, og veldig bra pris, gikk litt amok, og nå har eg vist kjøpt 2:) blei jo ca samme pris som for et her heime da, men likevel...
Gjest regine ii Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Du er godt i gjenge skjønner jeg - vi har ikke gjort noe mer.... skal ha en del styr i jula, så vi konsentrerer oss foreløpig om det! Skal bare du + brudgom bo på hotellet, eller bestiller dere til gjestene og? Og er det lov å spørre om dere har fått en god pris? Jeg har jo sett på samme hotell, så derfor er jeg nysgjerrig
tgirl Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2009 Du er godt i gjenge skjønner jeg - vi har ikke gjort noe mer.... skal ha en del styr i jula, så vi konsentrerer oss foreløpig om det! Skal bare du + brudgom bo på hotellet, eller bestiller dere til gjestene og? Og er det lov å spørre om dere har fått en god pris? Jeg har jo sett på samme hotell, så derfor er jeg nysgjerrig hei hei, må få gjort slike småting litt etter litt, så ikke alt må gjøres på en gang:) fikk en grei pris på hotellet, 1750 for juniorsuite, var vel 3500 for suite, men siden vi skal være i byen en stund, og ikke ser poenget med å flytte hotellrom så gikk vi for juniorsuite. vi har booket bare til oss selv, har fått pris på vanlig rom oxo, så eg tenkte eg skulle printe ut litt reklame fra hotellet å legge ved innbydelsene.
MillaMilla Skrevet 15. januar 2010 #12 Skrevet 15. januar 2010 hei alle københavn-bruder 23 og 24 januar er det stor bryllupsmesse på bella center i københavn! http://www.denstoredag.dk/bryllupsmesser/koebenhavn http://bellacenter.dk/ Var der for to år siden da jeg var forlover for en venninne, og det er masser av utstillere i alle tenkelige kategorier, smaksprøver på alt fra brød og kake til drinker, brudekjoleshow +++ jeg skal i år igjen, for i år er det min tur til å bli gift
Virilja Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Nei, så herlig å finne medsøstre her! Vi gifter oss i København rådhus 20.februar! Tror vi skal sove på Kong Arthur også. Eller Hilton muligvis. Frisøren min heter Salon Guri og fotografen er Vores Store Dag
tgirl Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2010 takk for tipset! tror det blir bryllupmesse i københavn ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå