Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg har tillitsproblemer med kjæresten min ang noe han gjorde på facebook for ca et år siden. Han sletta profilen og skjønte at han hadde gjort noe galt.. Jeg får han ikke opp når jeg søker på navnet hans men når jeg søker på mailadressa så kommer det "1 resultat" men ikke noe alternativ. Dette kommer riktignok bare når jeg bruker facebook på mobilen, ikke på data. Betyr det at han har en profil der men har blokka meg fra å se den? Går det an å ha mailadressa si men et annet navn? Fortvila nå...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Han kan gjøre seg "ikke søkbar" for deg. Men er det på facebook eller google du søker når du får treff på mailadresse? Om det er på facebook så kan det jo muligens være noe som "henger igjen" etter at han hadde profil. Jeg har oppdaget at hvis jeg skal skaffe meg brukernavn på et forum f.eks. så får jeg kanskje beskjed om at mailadressen er "oppbrukt". Da kommer jeg på at jeg hadde et navn for lenge, lenge siden med den mailadressen. Men da har sannsynligvis brukernavnet blitt slettet heller, og det har jo han gjort med profilen. Du kan jo foreslå for ham at dere kan ha en profil ilag, og legge denne inn med mailadressen hans, og se hva som skjer. Om den er opptatt (vet ikke om det går an å ha flere profiler på samme adresse.) Eller du kan bare prøve å lage en profil med denne mailadressen uten å spørre han, men det er jo kanskje ikke så fint gjort da, dersom det er hans private adresse...
Gjest ts Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg tenker at han kanskje har laget seg en profil under et annet navn. Jeg har søkt i både google og facebook, og navnet kommer som sagt ikke opp noen av stedene, men når jeg søker på mailen hans på mobilen så kommer det 1 resultat, men dette skjer jo som sagt ikke når jeg bruker pcen. Merkelige greier igrunn. Håper det bare er noe som henger igjen.. Jeg tror ikke det går å lage en ny facebook-profil men en mail-adr som allerede er brukt (selv om den er sletta) men jeg tenker jo at han bare kan ha forandra navnet. Jeg lagde meg derimot en ny profil men falsk e-amil adr og søkte han opp da, da kom det heller ingenting. Skjønner ingenting, håper bare han ikke går bak ryggen min igjen når han har lovt at dette er noe han skal holde seg unna. Nå høres jeg kontrollerende ut, men det er en god grunn til det og han forstår det nok selv, siden han sletta profilen den gang.
Bernardette Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Kan du ikke få noen du kjenner til å søke ham opp? Hvis jeg blokkerer noen kan ikke vedkomne se meg, men vennene dems kan jo det, med mindre jeg har blokkert alle dem og!?
Gjest Supermimz Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg har tillitsproblemer med kjæresten min ang noe han gjorde på facebook for ca et år siden. Han sletta profilen og skjønte at han hadde gjort noe galt.. Jeg får han ikke opp når jeg søker på navnet hans men når jeg søker på mailadressa så kommer det "1 resultat" men ikke noe alternativ. Dette kommer riktignok bare når jeg bruker facebook på mobilen, ikke på data. Betyr det at han har en profil der men har blokka meg fra å se den? Går det an å ha mailadressa si men et annet navn? Fortvila nå... Ja, det er mulig at han har blokket deg fra å finne han på søkeresultatene. Han deaktiviserte profilen sin, blokket deg og satte profilen sin på meget private settings. Han kan skifte navn på profilen sin i ettertid, og nei jeg tror ikke man kan lage en ny profil på samme email adresse.. Endret 24. november 2009 av Supermimz
Gjest Supermimz Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Hm..basert på at du ikke kan finne ham på en helt ny profil, så tror jeg at han har deaktivert profilen sin. Det er det nærmeste man kan komme til sletting av egen profil på FB, visstnok.
Gjest ts Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Kan du ikke få noen du kjenner til å søke ham opp? Hvis jeg blokkerer noen kan ikke vedkomne se meg, men vennene dems kan jo det, med mindre jeg har blokkert alle dem og!? jeg lagde jo en helt ny profil (falsk) men fikk ikke søkt han opp da heller! skal visst være vanskelig å vite om man blir lurt nok en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå