Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg ser reklamen på tv for Franck Provost, en eller annen enormt annerkjent friøsr fra Paris, var det? Vel, hans fantastiske shampoo og balsam med frisørsalong kvalitet kommer nå i butikkene, ikke bare er det GIGAFLASKER fyllt helt til toppen, men det koster jo faktisk ikke 2-300 kroner heller, tvert om. Er det virkelig så bra og seriøst som det fremstår, folkens? Har noen prøvd dette, hva syns dere? Nja, skeptisk.......
Gjest Heidie Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Har aldri hørt om dette. For min del så stoler jeg ikke på noe som må reklamere på tv2 for å selge noe
Gjest TS Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg stoler ikke på noe som må reklameres på noen tv kanal for å selge, så derfor spør jeg folket om mine mistanker til at dette er dritt er rett
Gjest Iah Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Dette lurer jeg også på, og er det noen som vet hva prisen er?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Heisann Jeg kjøpte denne shampooen og balsamen for farget hår på Coop Obs, kostet 79,- ellernoe sånt :o) Har foreløpig bare brukt den en gang, men syns ikke den var verre enn andre shampooer jeg har brukt. Om han fyren faktisk er en anerkjent frisør vet jeg ingenting om... hva med de "frisørene" som reklamerer for define? Syns det virker like usannsynlig jeg, da..
Gjest Sandbekken Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Kikk på ingredienslisten! inneholder produktene silikon, minneraloljer, sulfater eller proteiner er det ikke bra for håret. ps: stoffene har mange navn, så det er lurt å google litt
Gjest lei Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Jeg har prøvd denne shampoen og det er ikke tull, men håret mitt ble luktende kattepiss, så det var 160 kr rett i dass
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Jeg har prøvd denne shampoen og det er ikke tull, men håret mitt ble luktende kattepiss, så det var 160 kr rett i dass Æsj... Gikk du tilbake for å få igjen pengene? Skulle vært grunn for det.
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Har nylig kjøpt balsam i det merket og er ikke fornøyd.Minner meg om en 19,50 fra butikken.Utrolig dårlig vil jeg si.Da kjøper jeg heller et produkt fra salong.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har brukt denne shampooen og balsamen i noen uker nå, den for farget hår. Så begynte jeg å flasse, det har jeg aldri gjort før! Pluss at jeg syns den luktet myyye verre når du bruker den enn når du bare lukter på flasken.... så jeg har kjøpt meg noe annet.
Quirky Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Vel, disse produktene er jo like billige som standard butikksjampoer, så hva kan man forvente?
Gjest yojo Skrevet 4. desember 2009 #12 Skrevet 4. desember 2009 synes ikke noe om de, skal ikke kjøpr de igjen.. mange andre "billigmerker" som er bedre! Balsamen var veldig tyntflytednde, og rant vekk mellom fingrene
Emeralda Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 alt som man får kjøpt i matbutikken er jo utvannet, pumpet med tilsetningsstoffer og parfyme. frisørshampo er jo ikke så dyrt om man kjøper fra utenlandske nettbutikker. og de trenger man ikke så store mengder av fordi de er mer konsentrerte. og håret blir så mye mer fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes ikke den var noe bedre eller verre enn andre sjampoer. Lukta helt greit. (kjøpte den for normalt hår)
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Nei det tror jeg på. Silikon er jo silikon uansett hva som står på flaska.
Gjest Trolletrine Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Hmm...jeg er STRÅLENDE fornøyd...Bruker sjampo og balsam for tørt og ødelagt hår, og opplever at håret fremstår bedre og lukter godt. Faktisk min nye favoritt
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Kanskje det bare er den som er for farget hår som har tvilsom lukt/duft? Eller bare jeg som har kjøpt noe som var produksjonsfeil på...
addict Skrevet 6. desember 2009 #18 Skrevet 6. desember 2009 jeg har ikke prøvd den, men har prøvd syoss som liksom anbefales av en frisørsalong i oslo.... dit skal ikke jeg klippe meg for å si det slik! håret ble fett og fikk en ekkel konsistens.. venninna mi fikk flass og måtte gå over til flassjampoer til 300 kr flaska. sambo får bruke driten, han bruker på barbermaskin på huet uansett er derimot veldig fornøyd med Just Glow da! Bruker den med bringebær og et eller annet, for tørt og skadet hår. kjeeeempefornøyd, kan gå i flere dager uten å vaske det og håret ble luftig og lett den er jo veldig billig og, tror det koster 40kr flaska
Gjest Trolletrine Skrevet 6. desember 2009 #19 Skrevet 6. desember 2009 Kanskje det bare er den som er for farget hår som har tvilsom lukt/duft? Eller bare jeg som har kjøpt noe som var produksjonsfeil på... ...også mulig at det bare er jeg som har skikkelig dårlig luktesans...hihihihihi
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #20 Skrevet 12. desember 2009 jeg har ikke prøvd den, men har prøvd syoss som liksom anbefales av en frisørsalong i oslo.... dit skal ikke jeg klippe meg for å si det slik! håret ble fett og fikk en ekkel konsistens.. venninna mi fikk flass og måtte gå over til flassjampoer til 300 kr flaska. sambo får bruke driten, han bruker på barbermaskin på huet uansett er derimot veldig fornøyd med Just Glow da! Bruker den med bringebær og et eller annet, for tørt og skadet hår. kjeeeempefornøyd, kan gå i flere dager uten å vaske det og håret ble luftig og lett den er jo veldig billig og, tror det koster 40kr flaska Jeg har ikke prøvd Frank Provost enda, men vil bare støtte meg til det om Just Glow! Jeg har prøvd både den rosa som er før tørt og skada hår og den lilla (for farget) og er kjempefornøyd. Og så lukter de jo helt nydelig da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå