Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg ser etter en god håndkrem i pumpeflaske.. Er ekstremt tørr på hendene om vinteren og har allerede brukt opp en tube med håndkrem så langt i høst.. Har brukt A-Derma sin håndkrem tidligere, men den kommer bare i 50ml tuber.. Noen som har et tips på en bra håndkrem?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Håndkremen til TL Spa Design er helt knall, og kommer i salongstørrelse med pumpe, 500 ml, til ca 375kr
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Aubrey har et par bra. Ganske store på iherb, og jeg synes jeg har sett litersflasker på ebay.
Lisama Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 REn har en kjempegod en på 250 (?) ml. flaske med pumpe. I tillegg er den veldig drøy i bruk. Fukter veldig bra, og lukter friskt av sitrus. Koster 245 kroner hvis jeg ikke tar helt feil. Og om du er lur, kjøper du settet med både håndkremen og håndsåpen, ettersom dette settet har samme pris som bare håndkremen alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå