Gå til innhold

ett spørsmål til dere gutter:

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Møtt en gutt på 18år nå som jeg synes er veldig søt og snill. Han har nok ingen problemer med å få seg dame, men han er jomfru enda og han synes det er helt greit. Jeg er selv snart 20år og har hatt sex med 9 stk. Vet dere ikke kan svare på hva han synes og mener, men hva hadde dere selv syntes om dere hadde var jomfru og hadde møtt ei jente som hadde vært med litt mange gutter? Hadde dere dreti i jenta eller hadde dere ikke brydd dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke brydd meg...så lenge du ikke ga inntrykk av at man bare var en i rekken. ( hvis det var snakk om et forhold)

Skrevet

Da er jeg i samme situasjon. Jeg har hatt 7 stykker, som jeg ikke har fortalt om - men han har sagt at han har hatt kun 2 stykker, en av dem er meg. Jeg lurer på hva jeg skal svare hvis han spør hvor mange jeg har hatt. :ler:

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet
Da er jeg i samme situasjon. Jeg har hatt 7 stykker, som jeg ikke har fortalt om - men han har sagt at han har hatt kun 2 stykker, en av dem er meg. Jeg lurer på hva jeg skal svare hvis han spør hvor mange jeg har hatt. :ler:

hehe, det beste er vel å væra ærlig. Men alikevel ;p Redd for att han skal tenke att han ikke vil ha meg etter att han får høre hvor mange det er. Også var jeg dum og pulte en han kjente da, (forresten ikke så lenge siden). Også spurte han om han jeg pulte likte meg, for han virka så intr (men det gjør han jo ikke lenger da, etter jeg lå med han btw). Men følte meg litt fæl når jeg sa nei, også hadde je pult`n. uff, er mye dumt man skal rote seg oppi.

Skrevet

Det er ikke et pluss for å si det sånn, men det hadde ikke skapt noen hindringer.

Skrevet

Du kan jo svare at du ikke har lyst til å snakke om det som har vært.

At du ikke vil ha andre enn ham, og at du ikke har lyst til å snakke om det. :)

Skrevet

Da hadde jeg bare blitt usikker og tenkt det verste.

Skrevet

Er det kunn snakk om sex er det jo ikke noe problem og bare ett +.

Er det et mer seriøst forhold er det bare være ærlig viss tema dukker opp, men trenger jo ikke ta det opp først du, som om viktig for deg finne ut av det fort som mulig.

Skrevet

Eller bare si "flere enn du ville likt å visst", fordi det betyr, og blir oppfattet akkurat på samme måte.

Gjest wonderboy
Skrevet
Hadde ikke brydd meg...så lenge du ikke ga inntrykk av at man bare var en i rekken. ( hvis det var snakk om et forhold)

Jeg støtter den.

Men siden han er jomfru så er han nok bare glad for å få dyppet den og gir blanke i din løssluppenhet (no offence) :)

Skrevet
Møtt en gutt på 18år nå som jeg synes er veldig søt og snill. Han har nok ingen problemer med å få seg dame, men han er jomfru enda og han synes det er helt greit. Jeg er selv snart 20år og har hatt sex med 9 stk. Vet dere ikke kan svare på hva han synes og mener, men hva hadde dere selv syntes om dere hadde var jomfru og hadde møtt ei jente som hadde vært med litt mange gutter? Hadde dere dreti i jenta eller hadde dere ikke brydd dere?

Om du er ærlig om antall = ok.

Men da må du skjønne såpass at du måte teste deg, og han ikke trenger det, før ubeskyttet sex.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Første jenta jeg hadde sex med hadde pult mer eller mindre 20 stykker før meg. Ikke at hun var videre flink for det om...

Skrevet

Typen vil ikke vite hvor mange jeg har pult. Jeg spurte hvor mange han har vært med og han var ærlig, men gjorde det klart at han absolutt ikke vite noe om mine tidligere "erobringer". Så hvis han ikke spør eller tar opp emnet kan det jo være bevisst, at har rett og slett ikke er interessert i å vite det... Eller at han regner med det er flere enn han liker å tro :)

Skrevet

Jeg hadde utvilsomt styrt unna.

Skrevet

Når det kommer til helt tilfeldig sex, synes jeg det bare er positivt at hun har hatt mange sexpartnere. Mer erfaring, avslappet og bedre sex generelt. Var ei, som på pillow talken, sa at jeg var hennes nummer 30. Gav henne en high five, og et verdig jubileum :P

Når det kommer til forhold, så mener jeg at fortid er fortid. Jeg vil ikke vite om tidligere partnere, og går ut fra at hun ikke vil vite om mine. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...