Gå til innhold

enkle senger,rammemadrass.

Anbefalte innlegg

Gjest månesol
Skrevet

Ser etter enkle rammemadrasser,en det var ikke enkelt.

Skal ha på gjesterom,to stk.

Selvfølgelig skal de være gode å ligge i,men ikke det kravet til de som en seng man skal sove i hver natt.

Vi vil vel bruke de til å slappe av etter mddagen ellers.(vil ikke være oppreid,bare med teppe på)

Var på nett i går og så hos Skeidar. der var prisen 6000 stk...kan det være mulig for en enkel gjesteseng.

Jeg går ikke for 12000 for to senger.

Noen som har et tips for gode senger,som også er rimelig?

Skal være ben på de-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min rammemadrass fra Ikea var ganske billig, tror den kom på rundt 1000 kroner med overmadrass..

Skrevet
Min rammemadrass fra Ikea var ganske billig, tror den kom på rundt 1000 kroner med overmadrass..

Jøss, det var billig,men hva får du for 1000 kr? Hvor lenge holder en slik seng? Er den god å sove i? myk,hard?

Har ikke ikea her vi bor,men de frakter vel,pg kansje det lønner seg uansett.

Jeg skal se på nettet senere i dag på rammemadrasser der.

Hva heter den du kjøpte?

Skrevet (endret)
Jøss, det var billig,men hva får du for 1000 kr? Hvor lenge holder en slik seng? Er den god å sove i? myk,hard?

Har ikke ikea her vi bor,men de frakter vel,pg kansje det lønner seg uansett.

Jeg skal se på nettet senere i dag på rammemadrasser der.

Hva heter den du kjøpte?

Det jeg fant på ikea som ser ut til å passe til å være min seng er denne til 795, og med en slik overmadrass til 395. I tillegg må du ha ben, her varierer prisen etter type og størrelse (jeg har de lengste sånn at jeg kan oppbevare mest mulig under den :fnise:).

Jeg kan ikke garantere for at det er denne madrassen jeg har, muligen den som er et hakk dyrere, men mener det ble overraskende billig.. Jeg syntes den er helt ok å ligge på, men jeg sover godt på det aller meste også :natti: Men, du må ha overmadrassen, ellers blir den litt i hardeste laget. Pappa har også sovet på den og syntes også den er god :)

Endret av Aurela
Skrevet

Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg seng på ikea, men jeg bestemte meg for at jeg ville ha en i fra bohus i stedet.. (nå går nettsidene til bohus veldig treigt her, men det er den rimeligste rammemadrassen di har, den med hvite og blå ruter)

Jeg syns den er helt kurant å sove i, kan bli et lite søkk i den, men jeg regner med at sengene ikke skal brukes så lenge av gangen (type flere mnd)

Skrevet

Ser etter enkle rammemadrasser,en det var ikke enkelt.

Skal ha på gjesterom,to stk.

Selvfølgelig skal de være gode å ligge i,men ikke det kravet til de som en seng man skal sove i hver natt.

Vi vil vel bruke de til å slappe av etter mddagen ellers.(vil ikke være oppreid,bare med teppe på)

Var på nett i går og så hos Skeidar. der var prisen 6000 stk...kan det være mulig for en enkel gjesteseng.

Jeg går ikke for 12000 for to senger.

Noen som har et tips for gode senger,som også er rimelig?

Skal være ben på de-

[/quote

Både Bohus og Skeidar har en billigvariant av rammemadrass. Mener en enkeltseng koster rundt 1500 inkludert bein og overmadrass.

Skrevet

Jysk har jo billige og greie rammemadrasser.

Ellers har vi selv rammemadraser fra Møbelringen, vi betalte vel samlet litt under 10000 for disse og dette var av de dyrere typene. Dvs de hadde billigere varianter som sikker fungerer som gjestesenger.

Skrevet

Det var denne sengen jeg mente før i tråden (tror den kommer opp etter at du taster postnummer)

Skrevet
Det var denne sengen jeg mente før i tråden (tror den kommer opp etter at du taster postnummer)

takk skal du ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...