Gå til innhold

Jeg ble drukket ut i helgen!

Anbefalte innlegg

Gjest Solgløtt
Skrevet

Det er lenge siden jeg har vært her inne nå, men måtte bare fortelle om mitt deilige utdrikningslag.

Det begynte lørdag morgen, jeg, min samboer og min forlover (som hadde ligget over), spiste frokost, og jeg kjørte våre tre barn til barnevakten. Vi visste om på forhånd at dette var helgen, da det er litt å organisere med barn osv. Da jeg kom tilbake, ble min samboer hentet av ei jente på motorsykkel, og jeg trodde ikke jeg skulle se noe mer til han den dagen.

Jeg ble pyntet som ei berte fra 80-åra, med nettingstrømper, miniskjørt og jakke i skinn, høyhæla sko og knallrosa bluse, hårpynt og solbriller.

Ble hentet i en bobil, og kjørt litt hit og dit til å begynne med, for å forvirre meg litt. Etterhvert kom vi til en travbane, og jeg trodde at nå skulle jeg ut å ri. Men det var før jeg så rally-bilen som sto parkert! Inn i kjeledress og hjelm, ble spent fast i bilen, og den var på et lite øyeblikk oppe i en fart på 170 km/t. Det var helt rått, men også veldig skummelt. Etter dette traff vi flere veninner (vi var vel 15 i alt), gikk litt rundt og "dreit meg ut" (moro!), og så satt vi et sted og spiste, pratet og koste oss.

Så ble jeg loset inn i en maxi-taxi, hvor jeg fikk bind for øynene og teip over munnen. Da vi var framme ble jeg ført inn i et stort bygg og ble bedt om å vente. Da jeg omsider fikk ta av meg bind og teip, så jeg rett inn i øynene på min samboer, som også ble ført inn på samme måte! Det ble en utrolig gjensynsglede, og våre felles og ikke felles venner og venninner, hadde en heidundrende fest til langt på natt. Vi grillet deilig mat, drakk, hadde leker og danset og moret oss. Ei felles venninne, som skal gifte seg i august, sa at hun skulle ønske hun hadde så gode venner som oss! Dette var noe av det beste vi har vært med på! icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Det hører med til historien at min søster planla dette sammen med min forlover og sin mann,(som også er minn samboers forlover).

Til dere som er så skeptiske til å ha utdrikningslag vil jeg si: Gi vennene deres en sjanse! Jeg tror de fleste går mer og mer bort fra dette med å få deg så full som mulig, og å drite deg ut.

Nå går vi bare og venter på den store dagen som er 4 mai. Gleder oss villt. Kommer nok tilbake med rapport fra denne dagen også.

Lykkelig klem fra Solgløtt.1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-25 08:59 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...