Inger88 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hmm, rart, netcom er nede fra Hordaland til Agder, jeg har netcom men får til å ringe og sende melding, men når jeg ringer til noen som ar netcom, kommer jeg bare til mobilsvar. Merkelige greier. Befinner meg altså i Stavanger.
The Kitten Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Jeg befinner meg i Bergen. Har Chess, men de sender via netcom sitt nettverk. Jeg har heller ingen problemer.
Gjest Cho Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 https://netcom.no/kundeservice/driftsmeldinger.html Ingen kommer gjennom til meg
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg er i Bergen og får ikke til å ringe. Mistenker også at sms´en er død. Sendte meldinger frem og tilbake med en venninne tidligere idag og fikk ikke svar på et direkte spørsmål (ang. noe som det åpenbart hastet litt å få svar på) Jeg har også chess.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Jeg er i Bergen og får ikke til å ringe. Mistenker også at sms´en er død. Sendte meldinger frem og tilbake med en venninne tidligere idag og fikk ikke svar på et direkte spørsmål (ang. noe som det åpenbart hastet litt å få svar på) Jeg har også chess. Rettelse. Jeg har nå testet at jeg kan sende og motta sms, men kan hverken ringe eller motta samtaler.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Jeg har Chess, og når jeg prøver å ringe ut fra telefonen kommer det "ikke kontakt med nettverk". Signalstyrken er lik null.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Haugesund her, og det var nede for en times tid siden. Har mobilt bredbånd, så jeg skjekker ikke hele tiden (fikk låne nett fra naboen enn så lenge)
Lillemams Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Kan fortsatt ikke ringe jeg, men meldinger og internett funker... merkelige greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå