Gjest Fisefisk Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg holder på å bli GAL! Jeg har prøvd å ymte frempå hva kjæresten kan ønske seg til jul. det er nok ikke det letteste. Noen som har noen tips til noen på 22 år? Vi har sammen satt en grense på 1500,-
Gjest Miam Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Du hadde sikkert fått litt flere tips om du hadde skrevet en forklarende overskrift! Bare et tips
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Du hadde sikkert fått litt flere tips om du hadde skrevet en forklarende overskrift! Bare et tips enig..
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg holder på å bli GAL! Jeg har prøvd å ymte frempå hva kjæresten kan ønske seg til jul. det er nok ikke det letteste. Noen som har noen tips til noen på 22 år? Vi har sammen satt en grense på 1500,- Et par tips: - Fortell kjønnet på kjæresten. Jeg tviler for eksempel på at min mannlige samboer hadde likt å få øyenskygge til jul. - Fortell om interesser og hobbyer personen har. - Egen leilighet, hus, hybel, samt "status" (student eller jobber 100%?) Har personen det han/hun "trenger" (kjøkkenmaskin, f.eks.?), evt. plass til dette? Ellers håper jeg du finner noe. Kan være vanskelig å finne noe smart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå