Marianne87 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Noen reagerer på at jeg er så tidlig ute med planleggingen til bryllupet, inkludert min bedre halvdel... Så jeg tenkte at vi som skal gifte oss i September kan slå oss sammen her, og kanskje også hjelpe hverandre med tips og råd
Himmelblå Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 (endret) Vi skal gifte oss 4 sept. Har allerede booket kirke, lokale og toastmaster. Så tenkte jeg å snart starte på innbydelsene, skal lage de selv så greit å ha litt tid Syns ikke det er tidlig jeg, er nå under 1 år til Mange av de mest populære lokalene osv blir fort opptatte. Endret 23. november 2009 av Himmelblå
Marianne87 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Ja, tida flyr! Vi booket lokalet for over 1 år siden, så for å få det lokalet vi ville ha, må man altså være ute to år i forveien, og dette er ikke en gang i "hovedsesongen", da måtte vi mest sannsynlig ventet i et år til.. :S Men er verdt ventingen Jeg skal også lage innbydelsene selv, så begynner nok snart jeg også.. Er så pirkete jeg, så trenger nok en kveld pr. kort :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå