Gå til innhold

Kor gammal er du?

Kor gammal er du?  

114 stemmer

1. 1. KG-alder

• Under 10 år
      0
    • 10-14 år
      0
    • 15-19 år
      10
    • 20-24 år
      47
    • 25-29 år
      23
    • 30-34 år
      13
    • 35-40 år
      10
    • 40-44 år
      6
    • 45-49 år
      2
    • 50-54 år
      2
    • 55-59 år
      0
    • Over 60 år
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tilhører de 5,88 prosentene som er mellom 40 og 44. Enn så lenge.. ;)

Endret av Aurora M.
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Kult at det er kvinner på over 60 her inne også. Ikke at 60 er gammelt, men sett i forhold til alle.

Skrevet
Spesiell grunn til at du kaller deg Samantha (Fox)??

Klar over at hun er lesbisk?

:fnise: Jada, det er eg klar over du! Men det vil ikkje seie at eg er lesbisk altså.

Kanskje eg berre har stooore puppar og er dritflink til å synge "Touch me" :sexy::ler:

Skrevet
:fnise: Jada, det er eg klar over du! Men det vil ikkje seie at eg er lesbisk altså.

Kanskje eg berre har stooore puppar og er dritflink til å synge "Touch me" :sexy::ler:

:ler: Er 27 år. Det er nok dessverre ikke sikkert denne tråden er representativt for gjennomsnittsalderen, da jeg kanskje vil tippe at de som er over 30- 40 pluss ikke orker å klikke seg innom slike "fjortistråder" :fnise:

Skrevet

Jeg er en av de 8,33 prosentene som er mellom 15 og 19 :)

Gjest Catharina, 37
Skrevet
:ler: Er 27 år. Det er nok dessverre ikke sikkert denne tråden er representativt for gjennomsnittsalderen, da jeg kanskje vil tippe at de som er over 30- 40 pluss ikke orker å klikke seg innom slike "fjortistråder" :fnise:

Tror ikke denne tråden er representativ! Mange som er over 30 orker ikke å svare i fjortistråder som dette ;-)

Skrevet

Jeg tror dette er relativt korrekt...

At ca rundt 70% av KGs brukere er under 30 år stemmer godt med det inntrykket jeg har rundt aldersfordelingen. (Ikke negativt ment, bare ment som en observasjon)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...