Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg sitter her og surfer etter en relativt trygg og rimelig reiseforsikring. Jeg skal ha for ett år, og skal både til Egypt på ferie i julen, og på interrail i en mnd i europa (sommer 2010). I tillegg blir det vel en del småturer til London, København, o.l. i løpet av året. Jeg er forresten 22, og kan komme inn under de fleste ungdomsforsikringer.
Lizzee Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Det viktigste du gjør er å se på oversikten selskapene har for de forskjellige dekningene i reiseforsikringen: Her har du oversikten fra noen selskap: Europeiske Gouda's ungdomsforsikring TrygVesta Se forsikringssum for de forskjellige dekningene og se hva de forskjellige forsikringsselskapene skal ha betalt. Du kan også sjekke Gjensidige og Chartis (tidl. AIG)
Anglofil Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Har selv meget god erfaring med Europeiske. Mvh Yvonne
Meaty Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Har selv meget god erfaring med Europeiske. Mvh Yvonne Samme her! Jeg har annen reiseforsikring gjennom fagforeningen, men har likevel valgt å beholde forsikringen til Europeiske.
Snop Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Jeg valgte Trygvesta etter å ha lest mange tester, og jeg må si at testene stemmer. Kjekk pris, ingen egenandel, og det har vært helt uproblematisk at jeg trengte dem ikke mindre enn 4 ganger etter en MEGET uheldig sommerferie. Sendte bare inn elektronisk søknad og merkelig nok trengte de ikke dokumentasjon på noe som helst selv om jeg sitter på alle kvitteringer og dokumenter, pengene bare strømmet inn på konto. Ikke at man skal misbruke det, men kjekt at ting er så enkelt, jeg liker ikke når det er tungvint og de pirker altfor masse på dokumenter og forklaringer selv om jeg forstår at det ofte må til.
Anglofil Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 (endret) Jeg valgte Trygvesta etter å ha lest mange tester, og jeg må si at testene stemmer. Kjekk pris, ingen egenandel, og det har vært helt uproblematisk at jeg trengte dem ikke mindre enn 4 ganger etter en MEGET uheldig sommerferie. Sendte bare inn elektronisk søknad og merkelig nok trengte de ikke dokumentasjon på noe som helst selv om jeg sitter på alle kvitteringer og dokumenter, pengene bare strømmet inn på konto. Ikke at man skal misbruke det, men kjekt at ting er så enkelt, jeg liker ikke når det er tungvint og de pirker altfor masse på dokumenter og forklaringer selv om jeg forstår at det ofte må til. Jeg har også hatt Vesta, og har motsatt erfaring. Derimot har jeg den samme erfaringen som deg med Europeiske. Der var det til og med slik at de la ut for et annet reiseselskap når uhellet var ute, og krevde fra dette andre reiseselskapet tilbake da man var kommet hjem fra ferie (dette gjalt to personer, ene med Europeiske, andre med Gjensidige). Europeiske var altså så reale at de la ut for et annet reiseselskap når ikke det reiseselskapet kunne hjelpe før man var kommet hjelp. Vanvittig bra kundeservice. Mvh Yvonne Endret 24. november 2009 av Yvonne
Glitnir Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Jeg har også svært gode erfaringer med Europeiske.
Gjest Badabing Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Europeiske. Tror forresten at hvis du kjøper med sånn student/ung-pakke hos If, får du med både reiseforsikring (Europeiske), innbo osv. til en rimelig penge.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Jeg sitter her og surfer etter en relativt trygg og rimelig reiseforsikring. Jeg skal ha for ett år, og skal både til Egypt på ferie i julen, og på interrail i en mnd i europa (sommer 2010). I tillegg blir det vel en del småturer til London, København, o.l. i løpet av året. Jeg er forresten 22, og kan komme inn under de fleste ungdomsforsikringer. Europeiske, helt klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå