Gå til innhold

Litt lengde på kjolen

Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

For tiden er det jo stort sett svært korte kjoler som er trendy. Jeg leter etter en kjole jeg kan ha på meg på julebord, og kunne ønsket meg en med litt mer lengde på, da jeg ikke trives i så korte kjoler. Noen som har tips til kule kjoler som ikke er korte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du på en som går til kneet, og ikke til midt på låret? Jeg er på jakt etter en som går til kneet, men har ikke funnet noen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Jeg er nok litt kjedelig, jeg da.. :D Jeg synes absolutt det er kult, men føler meg litt for konservativ til å gå i sånne kjoler. Og er greit med kjoler jeg kan bruke i litt flere sammenhenger enn bare en. Er nok som GrøntBlad, og ønsker meg en som går i alle fall til kneet. Dessuten synes jeg så korte kjoler passer best til høye, tynne mennesker, og selv har jeg både pupper, lår og hofter og er atletisk bygget, og kan se litt tacky ut i korte kjoler. Og hvis jeg velger en kort kjole med mer a-form, ser det i stedet ut som en potetsekk. Jeg må altså ha noe som framhever en slank midje. Skal ikke være lett ;)

Edit: Takk for tips forresten, jeg skal sjekke det ut nærmere :)

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...