Gjest Gjest_pia_* Skrevet 23. november 2009 #1 Del Skrevet 23. november 2009 Ser det er noen som går med sånne tyne mønstrete strømpebukser, blonde aktige omtrent. Er det hot or not? Skal på julebord og ha den lille sorte og sarte støvletter. Lurte på hvordan jeg skulle bryte opp mellom kjole og støvletter. Redd det blir litt mye med sånne strømpebukser. Kjolen er stroppløs, men skal ha en bolero. Men kan hende jeg tar av den da, om jeg blir varm. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniktitt Skrevet 23. november 2009 #2 Del Skrevet 23. november 2009 Det er hot det http://minmote.no/index.php/2009/10/t%C3%B...C3%B8mpebukser/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 23. november 2009 #3 Del Skrevet 23. november 2009 HOT definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2009 #4 Del Skrevet 23. november 2009 Not. Aldri sett nokon som har sett bra ut med slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 23. november 2009 #5 Del Skrevet 23. november 2009 Hint: sjekk ut avataren min... Digger strømpebukser i farger og mønstre. Blair i Gossip Girl er genial å se på for inspirasjon til fine strømepbukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #6 Del Skrevet 23. november 2009 NOT! Mye penere med "rene" strømper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. november 2009 #7 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg synes det er hot, men det må kombineres "rett". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 24. november 2009 #8 Del Skrevet 24. november 2009 Kommer vel an på flere ting,som hvordan man kombinerer det og hvilke man velger..de som var i artikkelen var ikke fine, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2009 #9 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg ELSKER mønstrete strømpebukser. Så, hot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #10 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg bruker alltid ensfargede klær, så jeg har alltid digget å bruke strømpebukser med mønster for å bryte opp. Godt å se at jeg er hot - nei, det visste jeg fra før... Både jenter og gutter på min egen alder har sagt at de synes det er tøft, fint og sexy og foreldregenerasjonen liker det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ludvig_* Skrevet 1. desember 2009 #11 Del Skrevet 1. desember 2009 Ser det er noen som går med sånne tyne mønstrete strømpebukser, blonde aktige omtrent. Er det hot or not? Skal på julebord og ha den lille sorte og sarte støvletter. Lurte på hvordan jeg skulle bryte opp mellom kjole og støvletter. Redd det blir litt mye med sånne strømpebukser. Kjolen er stroppløs, men skal ha en bolero. Men kan hende jeg tar av den da, om jeg blir varm. Hva tror dere? Synes dessverre ikke noe om møstrede strømper eller strømpebukser. Dersom du skal ha (kort) sort kjole synes jeg helt klart at mørk brune strømper (eller ev. strømpebukser) er Hottest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tranny Skrevet 4. desember 2009 #12 Del Skrevet 4. desember 2009 Super HOT!! Bruker mest strømpebukser med mønster. Ser rett og slett finere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #13 Del Skrevet 14. desember 2009 Definitivt hot! Jeg synes det er dritkult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 15. desember 2009 #14 Del Skrevet 15. desember 2009 Liker de og skal kjøpe noen par i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravn1 Skrevet 15. desember 2009 #15 Del Skrevet 15. desember 2009 Hot! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. desember 2009 #16 Del Skrevet 15. desember 2009 Definitvit hot i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 15. desember 2009 #17 Del Skrevet 15. desember 2009 HOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå