Gjest Gjest_Frøken_* Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Har en duskusjon med typen min om grått hår på menn? Er det femi eller ok med glansvask eller er det greit at mannen har litt grått hår når han blir eldre, og evt. hvor gammel bør man være for å ha litt gråstenk?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Naturlig hår er finest - uansett farge.
Gjest Emmanuelle Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg har ingenting imot gutter som farger håret sitt. Men gråstenk kan være sexy, men helst ikke før fylte 40. Men alt kler den smukke!
Gjest svanungen Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Foretrekker gråstenk fremfor farging hos menn. På meg selv derimot... Her farges det!
-Englefjes- Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Foretrekker gråstenk fremfor farging hos menn. På meg selv derimot... Her farges det! Samme her. Grått hår/gråstenk på menn er lekkert.
Suzy Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Grått er hot - ferdig med det! Jeg fikk kjæresten min til å slutte å farge håret og har er hundre ganger kjekkere nå som han har naturlig farge
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Broren min ble grå i 30 årsalderen og kledde det godt. Med fare for å være forutinntatt, så er han en usedvanlig kjekk, maskulin fyr! Så det kan være derfor han kler det så godt.
Gjest MikeWaters Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Nå har jeg ikke fått noe særlig grå hår ennå, men denne tråden gjorde meg glad
Gjest Erfaren gjest Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Ja men dette var jo oppløftende lesning??? Har rikelig med grått hår, og det er altså håp likevel?? Sexy,?? ja , ja når du sier det så..;-)
Gjest Marlo Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Syns det er sexy med grått hår jeg Min samboer begynner å få grått hår...desverre er håret han så tykt at det syns ikke så godt enda, men jeg har en flott fremtid i vente om det fortsetter slik det har gjort de siste par årene. Noen få år til så begynner det nok å synes ganske godt. Syns faktisk grått på kvinner er ganske fint også, har selv begynt å få grå hår og farger det ikke.
Gjest MikeWaters Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Grått er hot - ferdig med det! Jeg ser en markedskampanje her
Supramundane Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Enig med gjengen ovenfor. Grått er seriøst sexy!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 Hvorfor er det ok med grått hår på menn, men ikke på kvinner? Det skinner igjennom at aldring er mindre akseptert for kvinner enn menn. Urettferdig.
Suzy Skrevet 23. november 2009 #14 Skrevet 23. november 2009 Jeg ser en markedskampanje her Jepp - jeg tenner på grått hår jeg..
Gjest Marlo Skrevet 23. november 2009 #15 Skrevet 23. november 2009 Hvorfor er det ok med grått hår på menn, men ikke på kvinner? Det skinner igjennom at aldring er mindre akseptert for kvinner enn menn. Urettferdig. Som jeg skrev i mitt innlegg, så syns jeg grått hår på kvinner kan være sexy også jeg da
Gjest Heidie Skrevet 23. november 2009 #16 Skrevet 23. november 2009 Jeg kommer ikke til å farge håret når det begynner å bli grått. Men jeg er blond da, det er kanskje annerledes for damer med svart/veldig mørkt hår? Da ser man jo de grå hårene mye tydeligere... Men uansett så syns jeg ikke man skal farge håret så mye. det er helt naturlig å bli grå
Suzy Skrevet 23. november 2009 #17 Skrevet 23. november 2009 Hvorfor er det ok med grått hår på menn, men ikke på kvinner? Det skinner igjennom at aldring er mindre akseptert for kvinner enn menn. Urettferdig. Nå var det om grått hår på menn er fint som var spørsmålet her og jeg syns det er fint på kvinner og jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå