Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer da på om det er noen som har prøvd mineralsminken Sheer Cover fra tv-shop??

Har ikke det selv,og planlegger det heller ikke. Men er interessert i å høre om det er noen som har erfaringer med det. Det er jo en del skuespillere/tv-folk fra USA som reklamerer for det,og da blir jeg ekstra nysgjerrig på hvordan sminken er.. :gjeiper: hehe..

Jeg tviler på at den er bra i det hele tatt,ser jo så utrolig billig ut...kan jo være bra fordi,men tvilen er der ettersom det er TV-shop liksom..haha...

Så...noen med erfaringer?? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har brukt det, og jeg er fornøyd :)

Skrevet (endret)

Jeg har ikke prøvd det, men jeg har egentlig bare lest negative omtaler om det. Men folk er jo forskjellige, kan jo være det hadde funket på din hud. Har ikke TV shop slik at hvis du ikke fornøyd får du pengene igjen? Syns jeg har hørt det på en reklame :P Da er det jo bare å bestille å teste selv! :)

Endret av Heidie
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann

Jeg har prøvd Sheer Cover en stund, og er egentlig ganske fornøyd. Den jevner ut huden min noe. Grunnen til at jeg bestilte var at jeg ville få pengene tilbake om jeg ikke var fornøyd innen 60 dager fra bestilling (eller fra mottakelse av produktet, husker ikke).

Med at den ser billig ut, mener du da utseende på foundationboksene? Bare lurer jeg :sjenert:

Skrevet
Jeg har brukt det, og jeg er fornøyd :)

Jeg også.

Det er ikke så ofte jeg gidder å ta det på - men de gangene jeg har gjort det - har jeg fått veldig mange positive tilbakemeldinger - så det ser tydeligvis bra ut på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...