lykkelig84 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Jeg skal blandt annet brenne en CD i julegave til kjæresten min, og har lastet ned endel koselige/romantiske sanger.. Men jeg får selvfølgelig helt hjerneteppe når jeg faktisk skal finne sanger, så jeg kommer ikke på såå mange. Noen tips?
Gjest MikeWaters Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg skal blandt annet brenne en CD i julegave til kjæresten min, og har lastet ned endel koselige/romantiske sanger.. Men jeg får selvfølgelig helt hjerneteppe når jeg faktisk skal finne sanger, så jeg kommer ikke på såå mange. Noen tips? Hva med "Now I Wanna sniff some glue" med Ramones?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Liker han koselige/romantiske sanger, da? :klø: Det slår meg som en typisk jente-cd som han kanskje ikke kommer til å høre så mye på om det bare er rosa, søtt romantisk kliss på den... Jeg kom til å tenke på en klassevenninne på FHS som hadde laget et silkemalt slips til typen. Slipset ble fargerikt og fint, men fargevalget var absolutt ikke noe en mann ville rope hurra for. Og det gjorde han heller ikke. Det utviklet seg til en krangel hvor hun ble skikkelig fornærmet fordi han ikke hoppet i taket av begeistring over det pastellfargede rosa/lilla/gule/blå/hvite slipset. Når sant skal sies: Jeg synes synd på henne fordi hun ikke fikk reaksjonen hun håpet på, men slipset var virkelig ikke enhver manns drøm. Ikke gjør samme feil når det gjelder musikk
Gjest KateW Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Noe av poenget med å lage cd til ham, er vel å lage noe personlig? Og det blir det vel ikke om du får hjelp til det? Finn et tema som er deres (ski om dere traff hverandre på en skitur, båt om dere liker båt, sex om du vil det osv) og google sanger som passer til tema. Lytt igjennom og se hva som fungerer for deg og ham. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå