Gjest Tririll84 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Hei, Adopterte en kattunge som hadde blitt funnet i skogen 4 uker gammel i september. Nydeligste pusen. Men har tenkt litt på dette med kattehotell til sommeren hvis det blir noe utenlands ferie. Det er så vikti for meg at hun har det bra, og lurer på om noen kan anbefale meg et, eller flere alternativer. Bor i Oslo. Søkte på nettet og fant den som ligger på gardermoen,som så bra ut, men vil gjerne ha flere alternativer også. Har ingen hjemme som kan passe på henne tror jeg, så det må nok bli et kattepensjonat. Og hun er min lille øyensten, så bare det beste til henne. Noen som har noe forslag? Og hvor dyrt er dette egentlig)(selv om jeg betaler det som må til for at hun skal ha det bra.) Takk for svar.
Skybert Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Hei, Jeg har hatt min katt i ulike kattehotell i løpet av årene, og er veldig stor forskjell på de. De fleste er veldig dyre, men samtidig verdt prisen. Pus har vært flere ganger på et sted ved Fet, men sist var hun på et sted i Nittedal. Av erfaring er det lurt å sjekke hvor stort areal de har å gå på, om det er hunder i nærheten (hvis katten din blir redd av bjeffing), hva hun/han får å spise, og hvor mange andre katter det er der (med tanke på stell av pleierne). Lykke til =)
Mir Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 Så godt å høre at det finnes folk som deg =) Alt for dyrene!
Phaedra Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 (endret) Standal hunde- og katte-pensjonat i Nittedal kan anbefales på det varmeste. Hunden vår var en del der når vi var ute og reiste, og han storkoste seg. Halen gikk i ett og han ble ellevill hver gang vi leverte ham Vil tro de er like flinke med katter Endret 23. november 2009 av Phaedra
Gjest Gjest_Luna_* Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg anbefaler på det sterkeste skoger dyrehotell. Jeg er kjempefornøyd! 1. Kattene får kvalitetsfor - royal canin i forskjellige varianter. De har alltid friskt vann og ren kattesand! 2. De har nok av aktiviseringsleker, og utegård både sommer og vinter. 3. De er seriøse; katter får ikke komme dersom de ikke er vaksinert, og de holder til i offentlig godkjente lokaler. Kattene holdes også adskilt, unge katter i et "hus", eldre i et annet, og katter som trenger spesialfor for nyrer/urinveier i et eget. Dersom noen trenger å være alene siden de ikke omgås med de andre kattene (selvom dette er sjelden) får de eget rom uten ekstra kostnad. 4. De har tilleggstjenester for de som ønsker dette; pelsstell, massasje, mms med bilde av katten osv. 5. Kattene får masse kos, og det er egne ansatte for å kose med dem! Jeg bruker alltid dette pensjonatet, og jeg føler meg helt trygg på at katten min koser seg. Dersom jeg lurer på hvordan det går, så ringer jeg, og de svarer gladelig utfyllende på hva hun gjør og har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå