Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, fb falt ned i går kveld og siden har ikke jeg kommet inn.

Dvs, jeg har jo ikke akkurat forsøkt i hele natt :P

Skrevet

Jeg kommer inn på selve facebook,me ikke på FarmVille. Irriterende.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg kommer ikke inn i det hele tatt. døds irriterendes!

Skrevet

Kom inn igjen for ca en halvtimes tid siden og det har fungert siden da.

Skrevet

Hehe. Kanskje noen bør vurdere om de er litt for avhengige av facebook.

Skrevet
Hehe. Kanskje noen bør vurdere om de er litt for avhengige av facebook.

Eh, hadde du sagt det samme om noen hadde spurt det samme om mail eller? Bruker selv facebook til å sende mye beskjeder til venner og kjente, og skulle ha vært inne for å se om jeg har fått svar på en av de, har ikke noe med "FB-avhengighet-herregud-for-en-taper-som-ikke-snakker-med-venner-IRL" greia som enkelte FB motstandere driver med...

Skrevet
Jeg kommer inn på selve facebook,me ikke på FarmVille. Irriterende.

Kom inn på farmville når jeg gikk via farmville gift forespørsler. Men ikke når jeg gikk rett på farmville om du skjønner.

Skrevet
Eh, hadde du sagt det samme om noen hadde spurt det samme om mail eller? Bruker selv facebook til å sende mye beskjeder til venner og kjente, og skulle ha vært inne for å se om jeg har fått svar på en av de, har ikke noe med "FB-avhengighet-herregud-for-en-taper-som-ikke-snakker-med-venner-IRL" greia som enkelte FB motstandere driver med...

De som har facebook har da venner de prater med IRL. Skjønner ikke hvorfor enkelte er så hårsåre. Litt dårlig tegn å gå i forsvarspososjon med en gang, men det er kanskje en beskyldning du har hørt før. Hva vet vel jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...