Gå til innhold

A Serious Man

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var og så denne i går, og må si jeg ble rimelig skuffet. Det var noen morsomme scener, men med store mellomrom. Og slutten må jeg si jeg ikke skjønte noe av? Noen flere som har sett denne som har synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte filmen godt, men den er ganske spesiell ja. :)

De komiske elementene i filmen er ganske svarte og den passer nok ikke for alle. Syntes den var tydelig en Coen-film, uten at jeg helt kan peke på hvilken av de andre filmene deres den lignet på. (Noe som forsåvidt også er typisk Coenbrødrene) :ler:

Slutten var veldig brå, men sånn jeg ser det så var mye av poenget den manglende kontrollen man har på hvordan eksterne krefter påvirker livet og da er truende skyer i horisonten, bokstavlig talt, veldig illustrerende. Det jeg syntes var noe av det mest fascinerende var det å få et blikk inn i en tilværelse som er så forskjellig fra det jeg er vant med og det man vanligvis får se på film.

Skrevet

Jeg har likt alle andre Coen-filmer, men ikke denne. Jeg vet ikke, den var rett og slett litt for sær, tror jeg. :ler:

Skrevet

Den var sær ja.. Det var mange som gikk når vi var på kino. Hva hadde egentlig begynnelsen å gjøre med resten av filmen?? :fnise:

Skrevet

Så den for noen dager siden jeg også, og det er vel nesten den mest langtekkelige kino-opplevelsen jeg har hatt noensinne. Serriøst skuffende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...