Gå til innhold

julekrangel

Gjest Gjest_tilla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tilla_*

Dette er noe som desverre er ganske vanlig i vår familie. det blir krangel hver jul! er alltid noen som blir holdt utenfor. så i år tenkte jeg at jeg skulle skjære igjennom og invitere alle til meg sånn at alle fikk være med og ingen skulle sitte aleine. men neida.... det var gale også...ble full krangel fra min mor sin side av familien. hva gjør jeg for å ordne dette? vil bare ha en fin jul for en gang skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt jeg ikke er alene om dette da... selv om jeg skulle ønske du slapp og ha det slik.

jeg har gitt opp hele jula jeg .

dritt lei hele greia. blir rett og slett kvalm av å høre om jule feiring!!

er ikke annet enn krangel og helvete fra ende til annen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rett og slett at du skal si til de, at du ikke orker mer krangling i jula, og vist de skal oppføre seg sånn så får de sitte på hver sin kant med skjegget i postkassa og surmule! Skamme seg, voksne folk! :kjefte:

Håper det ordner seg, og at du får en fredelig jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe som desverre er ganske vanlig i vår familie. det blir krangel hver jul! er alltid noen som blir holdt utenfor. så i år tenkte jeg at jeg skulle skjære igjennom og invitere alle til meg sånn at alle fikk være med og ingen skulle sitte aleine. men neida.... det var gale også...ble full krangel fra min mor sin side av familien. hva gjør jeg for å ordne dette? vil bare ha en fin jul for en gang skyld!

Hold deg borte fra krangelen, ikke svar på noe av det,men si: jeg inviterer, og det er opp til hver enkelte av dere å si ja eller nei takk. Du trenger ikke mere forklaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i det, sier nå jeg.

Klart det er synd at man ikke kan samles til jul, men i din familie er jo tydeligvis dette et problem som gjentas år etter år, så hvorfor orke å engasjere seg noe mer?

Opplever ikke så mye krangling i min familie heldigvis, men det er mye surmuling. Foreldrene mine er skilt, og jeg har familie på alle kanter.

Ingen av disse samles til jul (forståelig nok, da folk er gift på nytt etc)

Mamma surmuler veldig, siden vi ikke kommer til å feire jul hos henne i år, og i tillegg ikke kommer på en annen julemiddag hos dem da det ikke passer.

Men jeg gir blanke f... i det, for jula er til for kos og jeg og min samboer gjør akkurat det VI har lyst til så vi kan kose oss og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff:-S

jeg synes du skal si, som andre sa : kom den som vil.

og så gjør dere det så fint dere kan!;)

Gruer meg selv MASSE TIL JULEKVLEDEN! etter jeg mistet begge besteforeldra mine iår. og fordi jeg skal feire uten morfar! som jeg har feiret jul med i 19 år... :'(

så på julekvelden så blir det meg-broren min-mamma- eksen til onkel

og ene av 3 søskenbarn,

og eneste onkelen min - setter kvinnefolket først forann familien:))

og faren min og stemora mi vil ikke feire jul med oss..

så derfor synes jeg det er så trist at folk krangler sånn i jula..! dem som faktisk har en familie igjen og feire med...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...