snuppedilla Skrevet 22. august 2003 #1 Skrevet 22. august 2003 hadde det vært en ide å starte en slik diskusjonsgruppe? jeg stiller meg gjerne som moderator der:) den kan handle om glede og sorger ang dyr og praktiske ting ang dyr..råd og vink osv....
lillesol20 Skrevet 22. august 2003 #3 Skrevet 22. august 2003 Dyretråder går under hus, hage og hobby-kategorien her på forumet.
Gjest GreenSky Skrevet 22. august 2003 #4 Skrevet 22. august 2003 hadde det vært en ide å starte en slik diskusjonsgruppe? jeg stiller meg gjerne som moderator der:) den kan handle om glede og sorger ang dyr og praktiske ting ang dyr..råd og vink osv.... Det hørtes ut som en god ide.
snuppedilla Skrevet 23. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2003 Artig å høre at noen er enig:) :D grunnen til at jeg lure på et sånt innlegg er jo det at kvinneguiden har et seriøst og bra forum som jeg savener andre steder... kossen ordner man et sånt forum da godtfolk???
Gjest Hege Skrevet 23. august 2003 #9 Skrevet 23. august 2003 Om du ønsker ei egen gruppe for dette her på KG må jeg desverre si nei. Vi ønsker ikke å starte nye grupper for tiden. Hva med å starte en egen tråd på "hus, hage og hobby" med dette som tema?
snuppedilla Skrevet 23. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2003 :D okidoki takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå