berta88 Skrevet 23. november 2009 #1 Skrevet 23. november 2009 Er det noen som har prøvd denne? Fjerner den cellulitter?
såpedispenser Skrevet 23. november 2009 #2 Skrevet 23. november 2009 Er det noen som har prøvd denne? Fjerner den cellulitter? Jeg har brukt den flere ganger, og synes den virker ganske bra. Cellulittene forsvinner vel ikke, men blir mye mindre synlige. Men når man slutter å bruke den, så kommer de tilbake da...
berta88 Skrevet 23. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2009 Jeg har brukt den flere ganger, og synes den virker ganske bra. Cellulittene forsvinner vel ikke, men blir mye mindre synlige. Men når man slutter å bruke den, så kommer de tilbake da... aaah.. litt kjedelig det da at di kommer tilbake om du slutter med den.. da tror jeg bare at jeg dropper den:P hehe..
Mayapapaya Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har også denne. Den er ikke noen mirakelkrem, men da jeg kombinerte den med trening og drakk mere vann osv, så jeg SKIKKELIG bedring.. Ikke at jeg hadde så mye av disse møkka-cellulittene, men ville ha vekk de som hadde dukket opp. Tror disse kremene fungerer best hvis du kombinerer slik jeg gjorde. Hvis de hadde funket helt alene, hvem hadde trengt s.a.t.s eller elexia da? Blir vel det samme som vitamintilskudd, du må jo spise mat fordet! (:
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Dere vet at det er ingenting som fjerner celluitter?! Celluitter er utvidede fettceller som er på undersiden av huden. Det kan sikkert være enkelte ting man kan gjøre der det tilsynelatende kjennes bedre ut, men fettcellene forsvinner ikke. Se herDr.Oz forklarer på Oprah Winfrey Show.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå