Gå til innhold

Takkekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man sende ut takkekort uten bilde?

Jeg finner ikke et eneste bilde som jeg synes vi kan bruke...

Skrevet (endret)

Huff da, kjipt at du ikke er fornøyd med bildene!

Jeg tror nok at uansett om ikke DU liker bildene så gjør nok de som mottar takkekortene det, pluss at de blir nok VELDIG glad for å få bilde av dere :)

Men selvfølgelig går det jo ann å sende ut uten bilde..

Endret av Heidie
Skrevet

De fleste vil nok forvente, og ønske, å se et bilde av brudeparet, men det er jo selvsagt helt opp til deg selv.

Skrevet

Det er jo forventet at man får bilde på takkekortet sitt - så jeg tror du får være litt mindre kritisk og plukke ut et bilde å sette inn!

Skrevet

Man kan selvfølgelig gjøre som man vil og det viktigste er jo uansett at man sender et takkekort med eller uten bilde,men jeg personlig ville foretrukket å få et takkekort med bilde.

Skrevet

Når jeg har fått takkekort har jeg ikke tenkt over om bildet er veldig flott.

Kun at det er et bilde av personen(e).

Om de er perfekte eller ikke legger jeg ikke merke til.

Et takkekort uten bilde er ok det, men innerst inne litt skuffende.

Skrevet

Få noen andre enn deg selv til å velge bilde. Jeg er sikker på at det er noen fine bilder :) Det blir mange skuffede om dere ikke har bilder i takkekortene.

Skrevet

Jeg har fått takkekort uten bilde (i England er ikke det like vanlig), og ja, jeg var litt skuffet. Å se bildene etter bryllupet er jo litt av moroa, så bilde i takkekort synes jeg er hyggelig.

Skrevet

Jeg hadde blitt ordentlig skuffet om jeg fikk et takkekort uten bilde.

(når det er sagt har jeg ikke fått takkort fra de 3 siste bryllupene jeg var i, og det er 10-15 mnd siden. Så sånn sett hadde jeg gjerne vært happy nok om jeg fikk et takkekort uten bilde. Eller en muntlig takk for den saks skyld...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...