Gjest Brud 2010 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Trenger hjelp, tips og råd til hvor jeg kan få ordnet håret og sminke i området Grorud/Oslo.. Ikke så lett dette.. Trodde det var mer vanlig med salonger som har dette som en hyggestund enn det det faktisk er.. Og heldigvis er jeg ikke dreven i slik planlegning.. Hva gjør man? Sminke ett sted og hår et annet? Priser?
Kontormus Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Ute av landet stenger de salonger for deg og steller til fest for alle du måtte ønske. Forlover, brudepiker eller hvem du ønsker. Og det uten at du blir flådd. Hva som er vanlig og tilby bruder på frisørslonger i Norge, aner jeg ikke, men folk gifter seg jo hele tiden, så jeg skjønner ikke helt at det skal være så vanskelig å finne noen som tilbyr hårpynt OG sminke. Ja, resultatet bør jo bli bra da, men det tar ihvertfall jeg som en selvfølge. Tror jeg ville ringt eller stukket innom en salong tilknyttet en større kjede og spurt.Og får du ikke arrangementet rett i nærheten, kan den som skal følge deg opp midtgangen hente deg i et pyntet kjøretøy? Slik måtte vi gjøre det, og den turen var ganske morsom. I åpen bil!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg kjenner til en frisørsalong som ligger på Grorud senteret. Det er dyktige folk som driver salongen, og de er veldig flinke på hår ihvertfall Det er den salongen som ligger "utenfor" selve senteret, i tilknytning til høyblokka (om du er kjent). Om de sminker det vet jeg ikke, men det kan du jo kanskje ringe og høre med de om?
Fluffe Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 (endret) Trenger hjelp, tips og råd til hvor jeg kan få ordnet håret og sminke i området Grorud/Oslo.. Ikke så lett dette.. Trodde det var mer vanlig med salonger som har dette som en hyggestund enn det det faktisk er.. Og heldigvis er jeg ikke dreven i slik planlegning.. Hva gjør man? Sminke ett sted og hår et annet? Priser? stovnersenter har vell 3 frisørsalonger du kan høre med. du har også en salong på høybråten som ligger over høybråten legekontor, hvis du vet hvor det ligger Endret 13. desember 2009 av estella87
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg kjenner til en frisørsalong som ligger på Grorud senteret. Det er dyktige folk som driver salongen, og de er veldig flinke på hår ihvertfall Det er den salongen som ligger "utenfor" selve senteret, i tilknytning til høyblokka (om du er kjent). Om de sminker det vet jeg ikke, men det kan du jo kanskje ringe og høre med de om? Vet ikke hvor lenge siden du har vært der, men det er forholdsvis nye eiere der som tar helt andre priser og ikke akkurat er samme ulla som de som drev tidligere. Skal ikke være for negativ, for hvis flere har gode erfaringer der i senere tid, så er jo det fint
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Anbefaler Anette Hansen på Tone Lise salongen i Akersgaten. Hun kommer hjem til deg og ordner hår og sminke samtidig. Jeg ble veldig fornøyd :o) Veldig deilig å ikke måtte dra noe sted den morgenen, spiste rolig frokost og hadde tid sammen med forloveren min. Betalte kr 2.500,-, det er helt grei pris sammenlignet med andre steder jeg sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå