Gå til innhold

Fotball.... :o(

Fremhevede innlegg

Gjest A. Caron
Skrevet

Fotballkamper i timesvis, midt i beste sendetid, fotballtrenere, fotballforståsegpåere, fotballkommentatorer, fotballspillere, kjøp og salg av fotballspillere, hele avisforsider med fotballglede/tragedie, fotballsupportere, massedødsfall på fotballstadioner, forskrudde, voldelige, brautende, skrikende fotballhooligans, fotballgale venner/slektninger som KREVER at TV`n SKAL stå på når de er på besøk og det er fotballkamp, fotballpreik på jobb, osv osv........

Er dette sportsglede, eller er det det komplette, forskrudde, utålelige, pengestyrte galskap???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske lei av fotball jeg også. Har en stesønn som er blodfan og får høre mye fotballprat ja. Men å si at jeg hater det er vel kanskje litt sterkt. Det bare kjeder meg så veldig, og jeg synes det tar uforholdsmessig mye plass i media.

Som i lokalavisa: Side opp og side ned om fotball i alle aldersgrupper. Flott at også barn og amatører får oppmerksomhet rundt det de driver med, men hvorfor på bekostning av så mye annet? Turn leser man kun om rundt julens oppvisning f.eks. Og det er mange andre idretter som blir ganske så oversett sammenlignet med fotball. Og ikke kom å fortell meg at det er mer interessant å lese om småguttenes fotballkamp HVER eneste uke enn å lese om andre idretter litt oftere enn i dag.

Gjest Gjest_sigrid_*
Skrevet

Jeg er glad i fotball. Men jeg velger å ikke se alt av det som sendes på TV. På samme måte som jeg velger bort alt som har med serier å gjøre. For ikke å snakke om såpeoperaer.

Det er LANGT mindre fotball på norsk TV enn f. eks. såpeserier. Men det bryr meg ikke, fordi jeg velger dem bort. Og liker man ikke fotball, kan man velge å se noe annet. Det er et gratis råd og en løsning på problemet til TS.

Skrevet

Jeg liker fotball men jeg følger egentlig bare med hvordan Leeds United gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...