Andale Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 ..og vil du kanskje nevne hvem? Av ren nysgjerrighet (Hvor godt kjenner du personen? Er personen virkelig slik h*n blir fremstilt i media?)
Gjest Kvinne 40+ Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jeg håper virkelig kjendisene har venner som er lojale nok til ikke å utlevere dem på internett (eller til andre medier eller mennesker for den saks skyld)
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg kjenner flere, og mitt inntrykk er at det er kun noen få sider av dem som kommer fram i media.
investor Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Kjenner flere som figurerer ofte i finansavisen & dagens næringsliv. Ut over det har jeg ikke noen kommentar på resten av spørsmålene. Vet ikke engang om du regner de som "kjendiser". hehe
Gjest Kaya83 Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Kjenner flere kjendiser, noen bedre enn andre, men alle jeg noensinne har møtt har vært akkurat som alle andre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå