Gjest Snart "Mamma" Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Hei, jeg skal snart få meg en liten norfolkterrier. Men det er jammen ikke enkelt å finne navn. Er det noen som kan hjelpe meg med noen gode forslag? Foreløpig står det mellom disse: Buffy, Mimmie, Lily, Fia og Soffi. Hva synes dere var finest navn?
Gjest Shock Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Personlig syntes jeg alle navnene var for "pinglete" til en terrier. Men må jeg velge, blir det Buffy.
Gjest Snart "Mamma" Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Personlig syntes jeg alle navnene var for "pinglete" til en terrier. Men må jeg velge, blir det Buffy. Ok, tenkte siden hun er ei lita jente, men har du noen andre forslag da?
Phaedra Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 (endret) Lily var finest Får Lily Allen-assosiasjoner Endret 23. november 2009 av Phaedra
loppekasse Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Du kan google "navn" el, å kikke gjennom litt. Der har jeg funnet mange fine navn jeg ikke hadde tenkt på før
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Syns ingen av de var særlig fine for å være heilt ærlig. Bruk google, "navn" eller "hundenavn" f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå