Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Delvis inspirert av en annen tråd her, men spørsmålet er altså hvordan dere ser på single som ikke nytter sjansen til å pule rundt så fort sjansen byr seg?

Argumentet for å gjøre det, i tillegg til å ha lyst selvsagt, er jo at man blir (mer) erfaren, men hva om man er erfaren da? Eller om man ikke er det for den del, er erfaring noe som virkelig vektlegges i starten på et forhold som har seriøst potensial?

Jenter skal jo helst være dydsmønstre, mens gutter har lov til å ta seg ut når de kan. For min egen del er det ikke et spesielt interessant alternativ å pule rundt i hytt og/eller pine, men blir man da kanskje sett på som litt for traust og "einstøing som ikke unner seg litt moro"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på single som IKKE puler rundt som mennesker med høy pris på seg selv og respekt for andre. Forøvrig tenker jeg ikke noe over andre folks sexvaner eller manglende sådan.

Selv kunne jeg ikke pult rundt om jeg ble singel nå, fordi sexlivet mitt og følelseslivet mitt er blitt det samme gjennom mange år med fast partner. Jeg ville ikke greid å skille mellom de to tingene igjen, og da brenner man seg fort. Så det hadde nok blitt meg og Mr Pink ja. :ler:

Skrevet

Foretrekker at vi single (og resten) ikke kringkaster singelsexlivet eller mangel på sådant. Synes det er en personlig sak, og alle vennene mine trenger ikke vite om jeg blir sammen med en horebukk eller et dydsmønster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...