Gå til innhold

Endelig funnet perfekt fisk for kresen fiskespiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på rema i går og der sto det en og presenterte en ny pakke med fisk. Vel jeg tror den er ny, men kan hende at jeg bare ikke har lagt merke til den.

Iallefall, det smakte HIMMELSK. Laks er den beste fisken syns jeg men jeg får brekninger av bein, så jeg har det kanskje en gang i året eller noe.

Denne fisken finnes ikke bein i, så jeg skal lage et himmelsk måltid neste uke. Om barna klager så blir jeg gaaal, for dette smakte så utrolig godt.

Har dere smakt?: http://www.salma.no/images/pakning_home.jpg

Nam nam....endelig fant jeg en pakke med laks for oss som er så kresne på fisk. Så klart, ungene har jo tatt etter oss. Vi koker aldri fisk, ever. Så dette blir godt å steke og lage creme fraiche saus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvaaa? steke røkalaks?

Skrevet

Ja, han sto og stekte det. Og i oppskriftboken er det mange retter der man steker den. :D

Skrevet
hvaaa? steke røkalaks?

Det sto på pakken at den var "fresh", så jeg tror ikke den er røkt...

Skrevet

Det er ikke røkt laks, nei. Greia med Salma er vel at det ikke skal ta mer enn fire timer fra laksen tas opp av sjøen til den er ferdig pakket. (Som egentlig er noe stort tull, siden jeg har jobbet på lakseslakteri og vet at de fleste gjør det slik uansett...)

Skrevet

Nei det er ikke røkelaks. Det er blokk med fersk laks som er veldig god til steking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...