Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Min hankatt på 5 mnd hoppet opp i fanget mitt og var kosen. la seg på ryggen og malte. Plutselig ser jeg tisseluren hans komme ut fra "gjemmestedet" sitt i all sin stive prakt. Jeg fortsatte å klø ham i nakken, uten å tenke eller gjøre noe videre oppstuss ut av det. Plutselig kommer det en liten sprut uten at noe var borti tissefanten. Han setter seg opp og begynner å snuse og vaske seg nedentil. Jeg ble helt satt ut jeg...! :gjeiper: Er dette vanlig da? Han er sikkert en sprengkåt ung herre, men dog.. hehe hoffameg - har aldri opplevd dette før :gjeiper:
SouthernStar Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Jaja, da var hvertfall pusen fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Ja husker min katt gjorde det samme en gang. Jeg var liten og fikk et helt annet syn på katten etterpå.
Gjest ts Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Ja, kattepus var sikkert fornøyd - da var det verre med matmor jeg syntes det var helt...ja jeg vet ikke, fikk liksom et litt annet syn på pusen ja Etterpå gikk han og drakk litt vann, før han kom tilbake - og sovnet... (manglet bare at han tok se en røyk, liksom :gjeiper: ) Så ikke ut til å være noe flau av kose-seansen sin den gutten, nei! (er bare så glad det var i fanget mitt og ikke noen som var på besøk..heh )
Gjest megvel Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Stakkars kåte, lille, "tenåringspus"...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 manglet bare at han tok se en røyk, liksom :gjeiper: )
NovaFlare Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Da synes jeg det er på høy tid å få snippet ballene på denne hormonbomba
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Vel, min katt er kastrert og 12 år gammel - men han holder på enda. Hvis han er i nærheten av meg går jeg vekk eller fjerner han for jeg synes det blir Too Much Information. Likte bedre når jeg var lite barn og dyr ikke hadde noen seksuelle vaner ved seg, i alle fall så forsto jeg dem ikke.
Gjest ts Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 Han mister manndommen sin på nyåret lykkelig uviten ennå, stakkars :gjeiper: Håper virkelig han slutter når han blir kastert og ikke driver på likens nar han er 12 år Jeg har heldigvis ikke opplevd det flere ganger, men ligger i bakhodet mitt hver gang han hopper opp i fanget mitt (eller andre sitt), og er kosen
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #11 Skrevet 26. november 2009 At dyr har et sex-liv er kanskje ikke så overraskende..Og særlig unge hanndyr kan (i likhet med unge gutter) miste kontrollen over tissefanten en gang iblandt Det er fint at du skal kastrere katten din. Og da trenger du nok heller ikke bekymre deg så mye for at dette skal skje igjen. Jeg har en kastert hannkatt på 11 år, og jeg har aldri sett at han har hatt antydning til seksuell adferd
NovaFlare Skrevet 26. november 2009 #12 Skrevet 26. november 2009 Du kan være ganske trygg på at den adferden avtar når han blir kastrert Ytterpunkter som den 12 år gamle katten finnes selvsagt, men det er ikke normalt. Det er ikke hormonene som gjør at denne katten jokker ivei, det er vanen, sånne katter har ofte blitt kastrert for sent.
Siiw Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 hehe..:o det tror jeg faktisk aldri har opplevd? og jeg har 5 hankatter:P men den ene katten som er på besøk vær dag:P han er ikke kastret trur jeg!! vil ikke kjenne på eindela hannes! men har opplevd det at han setter seg ned og drar bortover gulvet:s trodde først at han var lam..
Gjest ts Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 Hehe, ja det er sikkert forskjell på katter også, slik som oss mennesker - men håper han er en av dem som klarer å styre seg litt etter kastreringen Klart det er jo en naturlig ting at dyr har et sexliv også, men det blir litt kjedelig om han skal drive på sånn i tid og utide. Er jo mange innom her som tar han i fanget sitt, som han koser med. Og for min egen del så synes jeg ikke det er så festlig at han ligger å gjør sånn i mitt fang heller :gjeiper: Det jeg syntes var så forunderlig med denne episoden var at han ikke jokket eller gned seg noen ting, på noen som helst måte. Den bare "spratt fram og skjøt" - da snakker man nok om skikkelig opparbeidet høytrykk Jeg har faktisk sett katter som har dratt seg bortover gulvet med bakenden jeg og, slik som siiw nevnte.
NovaFlare Skrevet 27. november 2009 #15 Skrevet 27. november 2009 Jeg har faktisk sett katter som har dratt seg bortover gulvet med bakenden jeg og, slik som siiw nevnte. Det er som oftest pga innvollsorm da, at de klør i rompa.
S_Dreams Skrevet 27. november 2009 #16 Skrevet 27. november 2009 Katter som drar seg bortover på baken kan ha problemer med analkjertlene. De kan være fulle eller betente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå