Gå til innhold

uren hud av everyday mineral:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde funnet en foundation som passet meg! gikk veldig fint, men nå har jeg fått ganske uren hud og huden føles fort stram litt utpå dagen..

kanskje jeg ikke er flink nok til å fjerne sminken ordentlig? trenger jeg en god hudrens som ikke tørker ut?

annen foundation som kan anbefales?

tips takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Bruker du "intensive"? Har lest at det er enkelte som får kviser av den (det er også den som er mest dekkende). Jeg tester selv ut "matte" nå, og tror den er bedre for meg. Skal teste den en uke eller to nå, og så prøver jeg med "intensive" igjen da for å se om kvisene kommer tilbake, eller om det kanskje rett og slett var jeg som spiste litt for mye snop en periode :P Har også kjøpt sample av semi-matte og original glo, slik at jeg er HELT sikker på at jeg kjøper "riktig" neste gang :)

Vil tro at det også hjelper å fjerne sminken ordentlig. Jeg lurer av og til selv om jeg får alt av. Den er jo så perfekt match til huden min at det er vanskelig å se. Hvilken rens bruker dere? Jeg bruker Avene Extremely Gentle Cleanser. Om den er bedre eller dårlig enn andre, vet jeg ikke.

Endret av Jade
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

ingen av forumalene til em funke for meg, enten fikk jeg uren hud, eller så fikk jeg tørre partier. Hilde Christina (bloggedama) tipsa meg om Tikei Minneralsminke, og skal si det funka på huden min! nå er den mye berde og jeg har ikke problemer med tørre partier eller små prikker/kviser..

Kanje du skal prøve ut dette? De selger sminken på Tikei.se 10kr for prøver og 120 kr for en stor foudation :)

Ps: det er lurt å vaske kostene ofte! en gang i uka er bra, da får du vekk gammel smuss og sminke som kan irritere :)

Endret av Sandbekken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...