Gjest WendyClear Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Lurer på om noen vet om noen steder i oslo området man kan få tak i alternative klær av typen "steiner"-"hippie inspirert"? Type slappe stoffbukser og organisk bomull. Jeg er ingen kløpper til å sy selv så jeg hadde satt pris på det om noen visste om noen butikker som har noe slikt?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 scorpius på grunerløkka og shangrila ved oslo s? Usikker på om den siste selger klær...
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Underground, men det er second hand da.
Gjest TS (jobb pc)| Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Takk for tips! De skal jeg sjekke ut Noen flere? Eventuelt nettbutikker? Jeg har sjekket ut en del som selger både økologisk bomull og hamp klær, men de har en del "stivere" stil enn jeg liker. :rødme: Er jo koselig at de kan lage ett par olabukser og en skjorte av hamp, som ser helt vanlige ut, men jeg vil at det også skal fange det økobevisste i det estetiske utrykket!
Lapetos Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 www.hippieshop.com (Ufattelig cheesy navn, men mye kult.) www.caserita.com (Sør-amerikansk håndarbeid. Fairtrade. Kjøpte ponchoen min derfra Litt lang leveringstid, men hva forventer man?) www.goodorient.com (Kanskje ikke det du ser etter, men de har en del kult.) www.bolinat.com (Har en del klær) Ellers er jo ebay fantastisk.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 www.hippieshop.com (Ufattelig cheesy navn, men mye kult.) www.caserita.com (Sør-amerikansk håndarbeid. Fairtrade. Kjøpte ponchoen min derfra Litt lang leveringstid, men hva forventer man?) www.goodorient.com (Kanskje ikke det du ser etter, men de har en del kult.) www.bolinat.com (Har en del klær) Ellers er jo ebay fantastisk. Med tanke på hobbyene dine og dette du skriver kunne du vært en skikkelig kul fyr. Men du er ikke mann du
Lapetos Skrevet 23. november 2009 #7 Skrevet 23. november 2009 Med tanke på hobbyene dine og dette du skriver kunne du vært en skikkelig kul fyr. Men du er ikke mann du Heh Jo takk for det Men jeg er jo mann...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #8 Skrevet 23. november 2009 Heh Jo takk for det Men jeg er jo mann... Har lest det meste du skriver. Er du sikker på det? Jeg er nermest betatt Huff
Lapetos Skrevet 23. november 2009 #9 Skrevet 23. november 2009 Har lest det meste du skriver. Er du sikker på det? Jeg er nermest betatt Huff Holy shamrocks! lettere smigret nå Joda, jeg er sikker på mitt kjønn. Heldigvis. Selv om jeg vurderte i en periode å bli transvestitt, i protest mot mangelen på variasjon i klær til menn. Vurderer det kanskje litt fremdeles, men blir nok ikke noe av... Kaftan og sarong får holde
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #10 Skrevet 23. november 2009 Holy shamrocks! lettere smigret nå Joda, jeg er sikker på mitt kjønn. Heldigvis. Selv om jeg vurderte i en periode å bli transvestitt, i protest mot mangelen på variasjon i klær til menn. Vurderer det kanskje litt fremdeles, men blir nok ikke noe av... Kaftan og sarong får holde Men du er forlovet er du ikke?
Lapetos Skrevet 23. november 2009 #11 Skrevet 23. november 2009 Men du er forlovet er du ikke? Joda Lykkelig forlovet, men alltid på utkikk etter gode venner
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #12 Skrevet 23. november 2009 Joda Lykkelig forlovet, men alltid på utkikk etter gode venner Hehe, koselig at du er lykkelig forlovet laptos. Hun er kjempe heldig <3 Lykketil (jeg mener det)
Lapetos Skrevet 23. november 2009 #13 Skrevet 23. november 2009 Hehe, koselig at du er lykkelig forlovet laptos. Hun er kjempe heldig <3 Lykketil (jeg mener det) Jo, takk for det Selv om det kanskje er litt vanskelig å se hvordan et menneske er, basert på noen poster på et forum? Men, når jeg tenker meg om, er internett en så integrert del av min (vår?) generasjons hverdag og oppvekst, at det er liten grunn til å tro at folk lyver? (Noe som i og for seg kanskje er litt skummelt...)
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #14 Skrevet 23. november 2009 Jo, takk for det Selv om det kanskje er litt vanskelig å se hvordan et menneske er, basert på noen poster på et forum? Men, når jeg tenker meg om, er internett en så integrert del av min (vår?) generasjons hverdag og oppvekst, at det er liten grunn til å tro at folk lyver? (Noe som i og for seg kanskje er litt skummelt...) Kanskje litt vanskelig å se for seg at en på internett, lyver i et tilfelle hvor en får litt interesse utenom det vanlige. I hvertfall når en ser en som er kjempe interessant, noe jeg opplever med deg, men ikke opplevd på nettet før. Samtidig som jeg fikk en sterk tanke om at du ikke er en mann. Noe jeg fortsatt faktisk lurer litt på. Er ikke vane for meg å se på noen her inne slik. Hadde lest de fleste postene dine, bortsett fra de første hvor du skrev at du var forlovet.
Lapetos Skrevet 23. november 2009 #15 Skrevet 23. november 2009 Kanskje litt vanskelig å se for seg at en på internett, lyver i et tilfelle hvor en får litt interesse utenom det vanlige. I hvertfall når en ser en som er kjempe interessant, noe jeg opplever med deg, men ikke opplevd på nettet før. Samtidig som jeg fikk en sterk tanke om at du ikke er en mann. Noe jeg fortsatt faktisk lurer litt på. Er ikke vane for meg å se på noen her inne slik. Hadde lest de fleste postene dine, bortsett fra de første hvor du skrev at du var forlovet. Ah - jeg lyver ikke, bare så det er sagt Jeg bare følte for å nevne det, ettersom jeg ikke har opplevd ting som dette på nettet før, jeg heller - altså, at fremmede mennesker gir meg komplimenter o.l (Noe som forøvrig bare er hyggelig.) Som sagt, så er jeg mann, og kan ikke forstå hvorfor du fortsatt lurer på det Som sagt, så er jeg forlovet, men er alltid interessert i å bli kjent med folk/få venner, o.l, noe som alltid har vært ganske vanskelig for meg Siden du er gjest, er det vel umulig for meg å lese noen av innleggene dine, såvidt jeg har forstått, så jeg har jo ikke kunnet gjøre meg opp en mening om deg, annet enn utifra det som er skrevet her. Og det er jo litt lite :/ Men du virker veldig hyggelig, og rimelig spontan/impulsiv (Noe som absolutt ikke trenger å være negativt)
Gjest TS (jobb pc) Skrevet 23. november 2009 #16 Skrevet 23. november 2009 www.hippieshop.com (Ufattelig cheesy navn, men mye kult.) www.caserita.com (Sør-amerikansk håndarbeid. Fairtrade. Kjøpte ponchoen min derfra Litt lang leveringstid, men hva forventer man?) www.goodorient.com (Kanskje ikke det du ser etter, men de har en del kult.) www.bolinat.com (Har en del klær) Ellers er jo ebay fantastisk. Her var det mye kult ja! Synd hippieshop ikke sender til Norge uten ta en halv formue
Lapetos Skrevet 23. november 2009 #17 Skrevet 23. november 2009 Her var det mye kult ja! Synd hippieshop ikke sender til Norge uten ta en halv formue Hmmm... Det var ikke så dyrt sist jeg bestilte derfra, men det er jo en stund siden nå. Et år, tror jeg, så de har nok kanskje endret noe
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #18 Skrevet 23. november 2009 Ah - jeg lyver ikke, bare så det er sagt Jeg bare følte for å nevne det, ettersom jeg ikke har opplevd ting som dette på nettet før, jeg heller - altså, at fremmede mennesker gir meg komplimenter o.l (Noe som forøvrig bare er hyggelig.) Som sagt, så er jeg mann, og kan ikke forstå hvorfor du fortsatt lurer på det Som sagt, så er jeg forlovet, men er alltid interessert i å bli kjent med folk/få venner, o.l, noe som alltid har vært ganske vanskelig for meg Siden du er gjest, er det vel umulig for meg å lese noen av innleggene dine, såvidt jeg har forstått, så jeg har jo ikke kunnet gjøre meg opp en mening om deg, annet enn utifra det som er skrevet her. Og det er jo litt lite :/ Men du virker veldig hyggelig, og rimelig spontan/impulsiv (Noe som absolutt ikke trenger å være negativt) Synes du at jeg skal kontakte deg, altså?
Lapetos Skrevet 23. november 2009 #19 Skrevet 23. november 2009 Synes du at jeg skal kontakte deg, altså? Tja, jeg kan ikke se at det kan skade PM meg eller noe slikt? (Eller kan kanskje ikke gjester gjøre det?) Litt rart å ta en slik samtale som dette over et åpent forum
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå